Har søkt, men ikke fundet svar......
Planer er 20" på bilen, og de skal gå helt til utkanten av skjermen(ikke stikke ut)
Noen som kender rett innpress for og få dette til, på 9x20 eller 10x20

Martin Sandvik wrote:Sjekk alltid Vognkort. 275.35 og 255.40 de eneste 20" som Evt passer.
Jeg har flere 20" med tuv papirer for salg

Bare leste et sted på forumet her at det var forskjell på kort og lang type.Martin Sandvik wrote:Kort eller lang: spille ringen rolle, det er framme det er minst plass.
10x20 går fint det med rett inpress, men ikke mange med 10x20 med TUV

Stemmer, har 4motion.Martin Sandvik wrote:Har du 4wd? Ikke lurt med forskjellig bredder
10" med et40 framme er utforbi.

Vil tro det når det er så stor forskjell som 8,5 og 10Kall'n wrote:Stemmer, har 4motion.Martin Sandvik wrote:Har du 4wd? Ikke lurt med forskjellig bredder
Vet du skal ha lik rulleomkrets på de, men bredden utgjør jo ikke noe på rullediameteren vel..?
Martin Sandvik wrote:Vil tro det når det er så stor forskjell som 8,5 og 10Kall'n wrote:Stemmer, har 4motion.Martin Sandvik wrote:Har du 4wd? Ikke lurt med forskjellig bredder
Vet du skal ha lik rulleomkrets på de, men bredden utgjør jo ikke noe på rullediameteren vel..?
dekket får en annen form. vil se meget rart ut
finn deg felger som er like
skal du ha 275.35 så finn deg 9-10 og skal du ha 255.40 så kan du ha 9 tom rundt om.
finne felger med 8,5x/9 og 10 bak med TUV til T5 tror jeg ikke du finner.
jeg har jo diverse jeg om du har sett.

Okei, så med andre ord må det være 45 eller 50 i ET da..Martin Sandvik wrote:Som jeg skriver, 10" med et40 er utenfor

Okei, går vel for det daMartin Sandvik wrote:på 8.5 ville jeg hatt 255.40 med 101 load om det betyr noe
255.35 har ikke nok load og er mindre i diameter