Ref de bokstavkodene på hva bilene har og ikke har så fant jeg en websajt jeg hentet min identifikasjon fra - mener jeg bare googla kodene og fant det ut etter etpar klikk.
Cruisecontrol har egen trebokstavsforkortelse (TBF) (egen håndbok i forsvaret som heter TBF, gitt) og koden for cruisecontrol skal du finne online. At ikke den betegnelsen finnes i "smørbrødlista" for hva bilen din ble utstyrt med er ikke uvanlig, ingen av mine biler har alt det som står i lista/lista har ikke alt bilen har.
Vidvandre skal angivelig ha Climatronic ombord og jeg veit av 1 California som har det. Ettermontert, riktignok. Han har ikke TBF for Climatronic i bilen sin, han heller. De er ikke etterettelige nok på dette feltet, og det gir seg utslag og ringvirkninger til andre instanser enn serviceheftet hvor smørbrødlista over hva bilen har7ikke har er klistra opp - da jeg innhentet sånn diplom fra Tyskland så sto riktignok at bilen har Climatronic på diplomet men det var også etpar andre ting som er bare tull å hevde den har og overaskende manko på andre ting.
Da sier jeg meg ferdig med utstyrsbeskrivelsen av bilene for idag
Har du parkeringsvarmer-kit på Eberen din ? Å kunne dra strøm fra fritidsbatteri og la den stå en times tid når kulda er her må være himmelrik for en frossenpinn - tenk å komme til bil i 40 blå og ha lunken bil man kan starte opp og sette på varmen på maks før man går ut og skraper - ferdig skrapa, varm bil - kjør ivei