Se min blogg!
NB! Nye bilder kommer når jeg får tid til å ta dem!!!!

Som du vet, har jeg en T3 på vinterlager! Og jeg har solgt coachen. Skal jeg bytte noe mer nå, vel så blir det nok ny bobil (sorry, men ikke noe vw-bobil!).vwcoach wrote:Gratulerer med nyanskaffelsen, veldig fin bil dette.
å kjenner jeg deg rett så blir denna ikke gammel i ditt eie, en T3 snart dukker opp i dine hender igjen

Så sant, så sant. Jeg har tenkt litt på taktelt, ja. Men samtidig er det god plass baki der, inn med en madrass, en oljeovn/220V, så holder det. Ellers er jeg veldig fornøyd, selv om det trengs litt småoppgradering: jeg vil ha nye lm-felger på sommer, vindavisere i framdører, og en knapp for Webastoen som kupevarmer. Jeg tror nok det kommer! Jeg har sett på noen ok felger allerede. Men det haster jo egentlig ikke. Hjul har jeg!Rudeboy wrote:Gratulerer med ny T4b, flott vogn![]()
Men nå må du jo handle deg stige og taktelt for å kunne gjøre noe med bilen din ?
http://www.campingsport.no/taktelt/maggiolina
Jaja, i det minste har du seter nok (?) og motoren i rett ende i denne bilen

Trillet mer enn min, da! Ta oljebytte nå, NÅ, NÅ, NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!b]Rudeboy wrote:Snart 253k km, nesten ikke noe - men i mine øyne mer enn langt nok for å få tatt det oljeskiftet snart

Samme motor? Samme kasse? 390000 er imponerende.... verdens beste VAG-produkt, sier jeg!Neergård wrote:Min er det ukjent om det er foretatt oljeskift på, trolig ikke, og den har trilla 390000...
Sent from my iPhone using Tapatalk 2