Harald Hansen wrote: Den har fullt servicehefte, og relativt skade- og rustfri. Femseter med skap, men skal registreres om til personbil bare jeg får tak i de to løse stolene.
Hei Harald.
Til lykke til med ny-kjøpet. Jeg også har makan T4 syncro, men i sølv farge (
link)

Det er jo en ypperlig Alt-mulig bil (derav "MULTIvan" navnet) og med Syncro så er den også bra til vinterbruk eller generelt meget bra til å dra henger med. (8% lavere giret enn 2wd) Jeg ser du vil oppgradere bilen din til 7 seter. Jeg vet ikke om du har sett det, men jeg har allerede fått tak i de 2 løse kapteinstolene til å erstatte de proforma campingskapene med i min bil. Søkte da først på stikkordet "
VW T4 Multivan sitze" på Ebay.de i noen måneder før jeg fant noen i grei blå farge. Men når bilen først var blitt registrert for 7 personer så kastet jeg straks ut det ene setet og kjører nå med 6 seter (2+1+3), siden det ble noe i overkant trangt midt i bilen med alle seter på plass. Men det siste setet ligger står tørt oppbevart i huset mitt og er "kjekt å ha".
Her har du noen tips fra meg:
--> Min erfaring med å gjøre om fra 5-seters "Campingbil" til 7-seters "Personbil". Link her:
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=5&t=34137
--> Oppgradere bilen til 2500kg hengervekt / 5000kg vogntogvekt, siden det er Syncro: Se "oppskriften" i mitt innlegg på side 7, skrevet
Ons Mai 16, 2012 10:19 pm [link her].