Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass

OddN wrote:Tror jeg traff deg over Kjellingstraumbrua, mellom Ørnes og Bodø i dag... Kjørte ikke buss så du så meg nok ikke

Godt poengtroyca wrote:OddN wrote:Tror jeg traff deg over Kjellingstraumbrua, mellom Ørnes og Bodø i dag... Kjørte ikke buss så du så meg nok ikke
Jeg så deg nok,for jeg ser alle biler jeg møterMen jeg husket ikke at du bor på Ørnes.Vi stoppet en halv time der,og en time på Fjordbua i Kjøpstad.

troyca wrote:Traff på Stig (Caravelle Nord),nord for Fauske og slo av en prat i 15 min.,på vei til Mosjøen. Ellers så jeg tre T-3er på turen i dag. Men nå er det midt på natta og solen skinner i LOFOTEN. (skåål). ! ! !

Oi,det var som...Reiste fra Hemnes og Tage i 11oo tia fredag.Det er ikke langt unna deg.Reiste videre sørover med ny bil og var fremme her hjemme i ettermiddag.troyca wrote:Det har stilnet av med "jubelbrusen" fra Lofoten.Vi har hatt all slags sommervær og Torsdag tok vi ferja til Bodø,til Saltstraumen ,videre til Beiarn og overnattet i Misvær. I dag,Fredag til E-6 over Saltfjellet og stoppet og så på Grønligrotten like før Mo i Rana.Så bilen til hansteff? tror jeg. Nå er vi like sør for Rana på Yttervik camping. (noen i nærheten?). Trondheim neste,via Snåsamannen.