10 plasser er reservert på utladalen camping helga 16->18 august.
Fint å vite hvem som kommer.
Jeg og Jarle var der på tur og det er en ok camping med ekstremt flott natur.
Kommer med mer når jeg slipper å knotte på en liten mobil.
Jeg er med!Godt tips er å ta med sykkel.Vet om en flott tur der inne.Det er ikke lenger enn at vi går denne turen heller.Godt fottøy lønner seg,selv om det er på grusvei vi går.Vi vil gå inn til Vetti og Vettisfossen om mulig.Vi ser det an.
Last edited by narle on 15 Aug 2013, 17:11, edited 1 time in total.
narle wrote:Jeg er med!Godt tips er å ta med sykkel.Vet om en flott tur der inne.
Sykkel er bra! Med sykkel i hjertert så blir dette en annen tur. Sist sommer var det bare jeg som syklet. Hm.... Hva har skjedd?
Jeg prøver å dukke opp. Men det avhenger at bilene mine er klartgjort slik at jeg kan dra (gjenstår eventuelt sengeløsning i den ene og en full service på motor i den andre).
Men målet er å komme en tur!
Last edited by erjo on 02 Aug 2013, 11:25, edited 1 time in total.
Det er plass til fler på campingen. Fint om de som tviler kan gi et hint. Kan tas på pm slik at det plutselig ikke kommer 50 biler jeh ikke har kontroll på...
Ray ray.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
jakob wrote:Det er plass til fler på campingen. Fint om de som tviler kan gi et hint. Kan tas på pm slik at det plutselig ikke kommer 50 biler jeh ikke har kontroll på...
Ray ray.
Det er vel ikke lov å komme i en Challenger bobil hvis T3'ene ikke er klartgjort (skal parkere langt unna dere)?
Interessen fra vestlendingene om å komme til treffet i Øvre Årdal er utrolig dårlig så langt!Hva skal til for at dere skal komme?Det er ikke så langt fra Bergen,Voss,Måløy m/flere at det er noen grunn til å ikke komme.Merkelig at det er østlendinger som ordner treff og melder seg på,ikke dere som bor der Skjerpings!Valdriser og Hallingdøler,ikke langt for dere heller.Unnskyldninger for ikke å komme kan dere holde for dere selv,takk.
Kan ikke si noe annet at jeg er enig med deg Jarle. Vi får bare holde på vi som gidder. Mye fint på treff. Mye bra folk som gjør livet litt lysere.
Jeg gleder meg utrolig mye og anbefaler alle som har mulighet til å komme en tur. Håper at det kommer noe nye på treff.
Ray Ray!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Enig med dere. Synd at det ikke er noe interesse fra vest. Men vi "østlendinger" får holde fast på treffånden og ha det hyggelig sammen vi som kan
Jeg drar på fredags morningen via Fagernes.
Er på Fagernes ved 10-11 tida hvis det er flere som har lyst og har mulighet til å henge seg på.
Turen blir rolig og avslappet med noen stopp underveis.
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
Kommer ikke ganske enkelt fordi jeg er opptatt på annet sted i Sogn og Fjordane og da er det ikke tid nok å kjøre diagonalt i fylket samtidig. Er vel godt og vel 4 timer mellom Måløy og Årdal vil jeg tro. Men stå på dere med initiativet. Blir nok bra dette.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com