Varte ikke lenge før jeg spant meg fast i ett gjørmehull og fant derreter ut at bryteren til sperra bak ikke hang fast i dashbord. Mens jeg sto og fikla med det for å prøve å feste dette gikk min kompis ut, og begynte å skrike at det brant. Et forgjeves forsøk på å slukke senere sto jeg igen med et utbrent vrak, og ble i tilegg regelrett utsjelt av brannvesen med beskjed om at dette ikke var gøy! Akkurat som jeg på noen måte synes det var gøy at min nyinnkjøpte bil til 18000,- sto som et utbrent vrak utpå en byggeplass...
Likevel ble jeg på så kort tid gla i denne typen bil, så før langhelga var over fikk jeg henta meg en til, denne gang en med 1.6d og bakhjulstrekk. Har ingen behov for syncro, annet enn at det er sabla gøy...
Den bilen tråden skal handle om er altså denne

Selv om den ser litt herja ut (mtp de grønne detaljene og grønne juletrelys i lasterommet) har faktisk tidligere eier gjort en bra jobb med å fjerne karrosserirust og endel teknisk.
Det gjenstår endel småting før eu, og et høyre speil trengs etter at noen vandaler har vert på færde første natten i mitt eie:-x
Inni er den så å si strøken, med bord baki og fine greier:) så der blir det nok ikke gjort stort i denne omgang...