den ble vasket da jeg hadde hentet den fra vestnesgarviken wrote:He he he blir den vasket etter hver eu kontroll![]()
Skulle hatt en kaffe kopp med resten av T4 her i området Os-Bergen?
en prat mellom gutter med skikkelige biler hadde vært kjekt ja

den ble vasket da jeg hadde hentet den fra vestnesgarviken wrote:He he he blir den vasket etter hver eu kontroll![]()
Skulle hatt en kaffe kopp med resten av T4 her i området Os-Bergen?

sist var det kun mansjett med klemme... ikke som denne.. :Svw 2,5tdi wrote:Er ikke den du skiftet sist slik? Det er slik den skal være mener je.

Er vel ei stund sia den brekkwiren kom til deg mener jeg. Var sommer og enklere å drive dahenning wrote:Då var vinteren kommet til bergen, og bilen starter og går som aldri før
har hatt et par netter her med -15, og det har ikke vært noe problem
Har idag bestilt meg time til å få et etterlengtet dieselfilter-skifte..( burde vært gjort for 1,5 år siden...), i tillegg til litt annet knask.
Med to frosne bak-dempere, er det på tide å bytte( har liggende nye fra min x-delebil)
Brekkwire er vel også greit å montere( fikk endelig tak i en brukt, siden den ikke produseres mer verken originalt eller uoriginalt....)
Og så tenker eg det er bra å hive på motordekselet under bilen
(det har vel litt å si på motortemp tenker eg )
Litt forsiktig optimisme der fra meg, eg liker bilen fremdeles

helt rett mr...torpebussen wrote:Er vel ei stund sia den brekkwiren kom til deg mener jeg. Var sommer og enklere å drive dahenning wrote:Då var vinteren kommet til bergen, og bilen starter og går som aldri før
har hatt et par netter her med -15, og det har ikke vært noe problem
Har idag bestilt meg time til å få et etterlengtet dieselfilter-skifte..( burde vært gjort for 1,5 år siden...), i tillegg til litt annet knask.
Med to frosne bak-dempere, er det på tide å bytte( har liggende nye fra min x-delebil)
Brekkwire er vel også greit å montere( fikk endelig tak i en brukt, siden den ikke produseres mer verken originalt eller uoriginalt....)
Og så tenker eg det er bra å hive på motordekselet under bilen
(det har vel litt å si på motortemp tenker eg )
Litt forsiktig optimisme der fra meg, eg liker bilen fremdeles

Er vel sånn vi liker det.... he heT3Baard wrote:Er vel en del av sjarmen til disse bilene hehe