Parkeringslys framme virker no ikkje
Parkeringslys framme virker no ikkje
På eit eller anna tidspunkt den siste tida har parkeringslysa framme slutta å virka.
Eg har sjekka den eine pæra med multimeter, og denne ser ut til å la stramen passera. Den siste tida - før dette - har eg kobla frå deffekte lys i støtfangar framme. Desse var for lengst knuste. Parkeringslys bak virka ok. Det er ikkje mange vekene sidan eg bytte parkeringslyspære venstre framme. Tips?
Eg har sjekka den eine pæra med multimeter, og denne ser ut til å la stramen passera. Den siste tida - før dette - har eg kobla frå deffekte lys i støtfangar framme. Desse var for lengst knuste. Parkeringslys bak virka ok. Det er ikkje mange vekene sidan eg bytte parkeringslyspære venstre framme. Tips?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Parkeringslys framme virker no ikkje
prøv ny pære likevel. Greit å få sjekka ut det. Og mål om det kommer spenning der ut til pæresokkelen.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Fin med tips her. Jeg har samme problem, men har ikke sett på det ennå. Jeg byttet en pære for to år siden, og det var rart at begge var røket nå.?
Så jeg må nok bevege meg ut i "finværet" og fikse.
Hvilke sikringer har vi her?
Foran bak, eller i kryss?
Så jeg må nok bevege meg ut i "finværet" og fikse.
Hvilke sikringer har vi her?
Foran bak, eller i kryss?
Torbo
Sjekka med multimeter; ikkje spenning på sokkel for høgre parkeringslyspære framme. Hmmm
Har sjekka sikring 7 og 8. Når eg tek ut 7 forsvinn høgre parklys bak og ut 8 forsvinn venstre parklys bak. Framme er det ennom mørkt. Lysa som skulle stått i støfanger framme mot kvart hjørna, er desse tåkelys eller kva rolle har dei og kvar finn eg desse på kablingsoversikta? Kan det vera noko med kabelframføring, skjøting av aktuelle kablar, rele, .... som eg no ikkje finn på noko skjema.
-
Der Postmeister
- -

da må du skaffe deg strømskjemaer. Automobilia.no har. Sjekk tips & triks her inne for mer.
Du må nok leite alt fra inni lampa til frem til lysbryter og sikringsboks etc
Du må nok leite alt fra inni lampa til frem til lysbryter og sikringsboks etc
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
På strømskjema eg finn, står dei kretsan, typisk høgre bak og høgre framme, bak same brytar og same sikring. Sikringen er siste stopp i kretsen, altså ingen aktive eller passive komponentar mellom. Sjekk tegninga http://www.t4-wiki.de/wiki/index.php?ti ... 1001131222
-
Der Postmeister
- -

joda. Kontakt bak på lampa har du jo. Det kan være feil her. Det kan være feil inni lampa. Det kan være brudd underveis. Det kan være brudd ved sikringsboksen. du må leite langs banen når toget ikke kommer frem...
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Jeg fikset pæresokkelen til parklyset høyre fremme senest i dag. Hos meg hadde sokkelen til pæren kortsluttet.
T3 1,6TD - 1990 - SOLGT
T4 2,5 TDI - 1996 - SOLGT
Golf Country - 1990 -SOLGT
T4 2.4 GL - 1994 - VRAKET
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT
T4 2.5 TDI - 1998
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT
T4 2.5 TDI - 1998
Jepp, det same var tilfelle her hos meg.
Den kvite plastsokkelen var blitt sprø og hadde sprukke. På andre sida var samtidig pæra feila. Eg må vel etter kvart på høggeri og plukka nye soklar. Det var litt trangt og kaldt, men no er det lys på alle fire parklysan her nord i landet.
Takk for alle gode tips som kunne avkrefta min uro for skjulte koblingar og komponentar.
Den kvite plastsokkelen var blitt sprø og hadde sprukke. På andre sida var samtidig pæra feila. Eg må vel etter kvart på høggeri og plukka nye soklar. Det var litt trangt og kaldt, men no er det lys på alle fire parklysan her nord i landet.
Takk for alle gode tips som kunne avkrefta min uro for skjulte koblingar og komponentar.
Sist jeg skiftet p.pære strevde jeg med å få pæresolkkelene inn i reflektoren. Jeg måttte sikte og treffe eksakt, akkurat som om sokkelen hadde vokst?
Så jeg for min del må nok komme meg innomhus for å få bytttet nå. Håper det er så enkelt som pærer og sokler!
Så jeg for min del må nok komme meg innomhus for å få bytttet nå. Håper det er så enkelt som pærer og sokler!
Torbo
I dag røk parklyset mitt igjen.. Tipper det er sokkelen igjen... Må få tak i en ny...
T3 1,6TD - 1990 - SOLGT
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT
T4 2.5 TDI - 1998
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT
T4 2.5 TDI - 1998
Huff, ja.
Eg måtte altså i gang med isolasjonstape for å halda defekt pæresokkel på plass. Til sommaren, når det kanskje blir varmt ute, skal eg på eit eller anna høggeri for å fanga brukbar sokkel. Inntilvidare - lys i mørket. Lukka te de andre!
Eg måtte altså i gang med isolasjonstape for å halda defekt pæresokkel på plass. Til sommaren, når det kanskje blir varmt ute, skal eg på eit eller anna høggeri for å fanga brukbar sokkel. Inntilvidare - lys i mørket. Lukka te de andre!
Er ikke sikkert at en ny sokkel fra VW er så himmla dyr heller... 
Pål Strand
Eg leita etter nye soklar på biltema, trudde eg hadde sett det før, men fann ikkje i dag vertfall...
Møller har nok til ein billig penge
Møller har nok til ein billig penge
T3 1,6TD - 1990 - SOLGT
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT
T4 2.5 TDI - 1998
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT