Er desse skjeldne? eller tilsvarande skjeldne som dei eldre dobbeldør bussane?
uansett so har da komt ein sånn innanfor gjerdet på den lokale bilhoggaren
vist nokon skulle ha bruk for feks skyvedørene so kan eg ordna da. eg skal trulig kjøpa motoren og diverse andre greier so vist eg er heldig klarar eg kanskje å få lov å skru av deler sjølv og slepp å betala i bytter og spann for at dei skal gjera da. bilen er ein 90modell bakhjulstrekk
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Nei, så veldig sjeldne er de ikke, i allefall ikke som halvpanel, har selv hatt 3 stk syncroer i den utgaven. Med vinduer rundt hele er det mer spesiellt. Men er skyvedøra på v- side hel så finner du nok kjøper til den.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Der Postmeister wrote:ta med skyvedørene iallfall. Spesiellt hvis de er gode. De er vel noe av det som er spes.
kva trur du verdien er på dei? dei såg greie ut men trenger jo ny lakk og kosmetisk stell. må vurdera opp mot kva dei prøver å lura ut av meg for dei på hoggaren. dei opererar ofta med fantasiprisar.
Tur-Bo wrote:Nei, så veldig sjeldne er de ikke, i allefall ikke som halvpanel, har selv hatt 3 stk syncroer i den utgaven. Med vinduer rundt hele er det mer spesiellt. Men er skyvedøra på v- side hel så finner du nok kjøper til den.
bilen er "heilpanel" ingen ruter
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
det er ikke gull nei. 200-600 vil jeg vel si for ei god dør. Rust, bulker og andre skader gjør de helt uaktuelle.
Halvpaneldører er det endel av. Tette er litt verre å få tak i.
Men sjeldent som i hønsetenner mente jeg ikke at det var. Misforstå meg rett.
Jeg har en t3 1991 syncro med sperre bak. Hvit,dør på begge sider,en med skyvevindu,vindu på bakluke men ikke på sidene bakerst som jeg tenker selge siden jeg ikke trenger så stor bil,å må ha fler enn 2 seter. Tenkte meg rundt 10 000,- for denne. Eu ok sept 2013.
Ikke strøken,rust i skjøter osv men fin bruksbil.
45 48 56 64 for info og bilder