Mulitivan

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
freshmaker

Mulitivan

Post by freshmaker »

Hei,

står i ferd med å kjøpe meg en T4 med bakseter, og lurer på om det på denne bilen er mulig å flytte bakerste benken lengre frem? Slik at jeg får litt mer plass bak der? Ellers fallt jeg for denne bilen..

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25216687
Jørgen
Egentlig er det saab som gjelder, men er fasinert av VW t1-t3..
hypomac
-
-
Phone: Niellveførtifire315

Re: Mulitivan

Post by hypomac »

Skal du flytte setene lenger fram er det ikkje tillaga fester før du er på rad 2. Då har du ein rommslig 5 seter med xl bagasjerom men med 2 punkt sele i midten bak. Skal du beholde den som 7/8/9 seter blir det for trangt å dra 3 seteren fram.Søk på forumet så finn du folk som har montert seter der det normalt ikkje er plassert. Men om du allikevel vil ha benken fram, bør Vegvesenet isåfall kontaktast før du går igang og flytter den då dette må eller bør godkjennest og det er lettere og få tilatelse enn tilgivelse i så måte.
Ha i tankene at du kanskje får meir for pengene om du kjøper ein caravelle 8/9/10 seter kort eller lang då det er langt fleire av dei til salgs,og kan være meir egna for å tilpasse seteløysinga i. Den du linker til er ein av dei som eg har sett lengst på finn som framleis er til salgs, uten at det treng bety noko. Meinar den vart lagt ut til 120 000 for halvtanna år sidan eller noko.
Last edited by hypomac on 10 Nov 2012, 02:30, edited 1 time in total.
Caravelle 2.5 TDI GL 97mod kort 9 seter
Nissan Leaf Tekna 2013
freshmaker

Post by freshmaker »

Jeg bare falt for denne bilen utseendemessig.. I tillegg er denne bilen i nærheten av meg.. Sånn sett hadde det egentlig pr. nå vært perfekt med en 5 seter.. Men må selge stasjonsviognen vi har på tunet.
Jørgen
Egentlig er det saab som gjelder, men er fasinert av VW t1-t3..
hypomac
-
-
Phone: Niellveførtifire315

Post by hypomac »

Enig,bilen er flott den.Skiller seg ut fra standard. Og denne seteløysinga er sjelden på facelift modell u/hevetak.
Caravelle 2.5 TDI GL 97mod kort 9 seter
Nissan Leaf Tekna 2013
Post Reply