Sender du meg en sms på 99454090 så skal du få et bilde. Pris? Frakta er vel greit. Ligger bare å samler støv.OddN wrote:Da bør det være rett... Er interessert såfremt prisen ikke er avskrekkendeDer Postmeister wrote:Satt i en 86 trur jeg.![]()
Ta gjerne et bilde av fronten.

Orginalradio fra en -86 GL kanskje?Der Postmeister wrote:Satt i en 86 trur jeg.

Har glemt av det... Men forstod det egentlig sånn at det ikke er den jeg la ut bilde av som du har, og da blir det litt feil i min -91 hvis dette er forrige generasjon.Der Postmeister wrote:det er den ja, men det er ikke kommet noen sms så den ligger antagelig godt på hylla til du skal ha GL igjen.

Dette er nok forrige generasjon ja.OddN wrote:Har glemt av det... Men forstod det egentlig sånn at det ikke er den jeg la ut bilde av som du har, og da blir det litt feil i min -91 hvis dette er forrige generasjon.Der Postmeister wrote:det er den ja, men det er ikke kommet noen sms så den ligger antagelig godt på hylla til du skal ha GL igjen.

Har orginalen... av utstyrskatalogen i flere årganger. Tüvpapirer på et11 har jeg imidlertid bare en dårlig scan av. Tror det egentlig var fra Ritter-wheels og gjaldt de engelske Pentahjulene.Bugman wrote:Ja, jeg tror det er den øverste der, ja!
Litt hjelp i slike bilder er det nå uansett!
Har du originalen på papir, eller som meg - bildekopi på PC'n?
Ogå har vel du Tüv-papirer på ET under 23, nemlig 11? Er disse spesifikke til den enkelt bil - eller generelle?
Som nevnt før - BRA bil du har fått tak i!
Ok, er litt usikker på om jeg skal ta sjansen på 245/70 da... Forlenge skjermbuen er planlagt med Busman reprobuer, heving er på plass, og forlenget dørbøyle er overkommelig. Men hvis broarmen bak må moddes er jeg mer usikker...Tur-Bo wrote:På det gamle bildet står det på 255/70 x 16. Jeg prøvde dem på en av mine biler. Og det må nok modifiseres en del for at de skal være kjørbare. Forlenge skjermbuen, heving, dørbøyle osv. Felgene hadde Et 11.

Første telefon gav en pris på ca 2000 per hjul. Kjøper ikke dervwooosh...!!! wrote:Jeg fikk pris fra en lokal Vianor igår på 4stk BFG A/T i 225/75-16 på Kr 6080,- ferdig på bilen. Aner ikke om det er rimmelig eller noe, men blir intressert å høre hva du måtte betaler og hvor evt.
Hvor fikk du hevesettet fra..? Lurer på opplegget..Er det info på ett eller annet prosjekt tråd..?
Tøff bil..

Har du scanner og fargeprinter, Odd?OddN wrote: Har orginalen... av utstyrskatalogen i flere årganger. Tüvpapirer på et11 har jeg imidlertid bare en dårlig scan av. Tror det egentlig var fra Ritter-wheels og gjaldt de engelske Pentahjulene.