Prøvekjørt for første gang T5 transporter i dag. Lang utgave 130 Hk TDI. Overrasket over "trøkket" i den Men eg syns det va en dårlig stol og dårlig plass på pass. sia... Noen enige? Lite mulighet før å slapp av på kjøretur...
Før å vær HEILT ærlig: Skuffet akkurat der
Nei. Gi meg mine gode stoler fra Buss`n min, så ha nok T5 Transporter vært gode saker
Går vel ut i fra at det finnes andre stoler i T5 også... ?
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Member of team Syncronaut No 8
Kaffebord installert.
når jeg leste dette nå jeg jo henge meg på.
Jeg har nå hatt min T5 i 2 uker og kjørt 2000 behagelige km.
Setene som er i min er meget behagelige.
jeg prøve kjørte T5 Transporter i flere utgaver men fant ingen jeg likte, det ble istede Caravelle m/ comforpakke
for mer detaljer Se under "prosjekt" og "mens vi venter"
Har køyrt ca. 8.000 km med T5 Transporter. Førarsetet er godt å sitja i, meiner no eg. Den doble passasjerbenken ser for meg ut til å vera identisk med benken i T4 Transporter. Det negative er at førarsetet knirkar noko så inni hampen på ujamn veg eller når eg av ulike årsaker ikkje sit hundre prosent i ro!
Ja, men bortsett frå at T5-setet kan vippast opp, så er dei like å sjå til og like å sitja på. Kollegaen min, som av og til er passasjer, vil nok ikkje vera samd med deg i den siste utsegna. Han finn seg alltid godt til rette på dobbeltbenken - og sovnar raskt
!
T4-Per wrote:Ja, men bortsett frå at T5-setet kan vippast opp, så er dei like å sjå til og like å sitja på. Kollegaen min, som av og til er passasjer, vil nok ikkje vera samd med deg i den siste utsegna. Han finn seg alltid godt til rette på dobbeltbenken - og sovnar raskt
!
Redd det sier mer om arbeidskollegaen din enn setene i bilen...
Har nå hatt kjørt min Transporter 3000 km, og har gjort det med behag. Trives godt bakom rattet og synes bilen er komfortabel...men vi snakker fremdeles om varebil...!!
Fikk en kort tur på passasjerbenken og det må sies at den var skuffende dårlig å sitte i, det bringte frem gamle minner om en tur på 500km i baksetet på en gammel Voyager kombibil....grøss!!
Kan bare si en god ting om passasjerbenken: Den er usedvanlig god til å oppevare matpakken, kaffekanna og et gammelt Vi Menn under