Beh wrote:Da har selger gitt tilbake mld.. Og han sier at det skal være 10% og 8% laver girutveksling på rokton...Beh wrote:Da har jeg pratet med selger, bilen min skal komme i uke 45 carunny wrote:Ok hold meg oppdatert på den saken, for da der er veldi intressant på min bil også.... priser og kven som ken jere jobben, og ikkje minst garanti...
jeg tok opp det med girutvekslinga, på bilen... han ment at på rockton 140, så var det lavere utveksling enn det er på vanlig transporter,, men var ikke sikker.
jeg skulle få svar.. og anga garantien,så trur han at den er forsatt gjeldene med seikle deler,
det var også noe han skulle finne ut av..
Men han greide bare å få detta bekrefta på 140 hestern,,?? Han skulle sjekke videre for han syntes detta var merkelig, for han sliter med å finne noe mere utfyllende anga girutveksling og hva som eventuelt er forskjellig mellom 140 og 180 cr
Og angående garanti på girkasse med seikel utveksling, så skulle ikke det være noe problem.
Da har selger fått svar i fra møller norge, og dem greier da svare at de ikke har noe kjenskap til seikel girutveksling ??? og eventuelt montering av deler fra seikel, så vil da garantien gå vekk. ?
selgern blei mere eller mindre paff, får å si det mildt....
så han sender da en ny mail. Og spør om dem hele tatt veit hva dem holder på med, og sender med detta fra seikel sin hjemme side......
Since 2003 Auto SEIKEL has been an active official supplier to Volkswagen. Auto SEIKEL prides itself with its focus on design and development of off-road suspensions, reduced front and rear transmissions, and various protections for engine, transmission, fuel tank and rear-axle differential for Volkswagen Nutzfahrzeuge.
SEIKEL replaces parts manufactured in series for off-road application with specially designed parts and systems. All requirements by Volkwagen Nutzfahrzeuge have been met in the highest degree.
As a new PremiumPartner Auto SEIKEL now cooperates even more tightly with Volkswagen Nutzfahrzeuge. The admission of Auto SEIKEL into the new partnership system is based upon the fulfillment of pre-establidhed criteria controlled by Volkswagen auditors. Volkswagen Nutzfahrzeuge hereby guarantees SEIKEL and its customers technically sound constructions and alterations.