Hei, ber om råd her. er på jakt etter fortelt til en Caravelle 1990 modell - den typen som kan stå igjen når du kjører. Helst med overnattingsmuligheter i og gjerne enkelt å sette opp i tillegg...
Noen tips?
Fortelt hvilken type
-
Bohz2
- -

- Car: Karmann Gypsy 89
- Phone: 92817777
Fortelt hvilken type
-------------------------------------
Arne
Arne
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Fortelt hvilken type
OZ tents har et enkelt et som du klinker opp på 30sekunder aleine.
De har og endel anna gøy. Stoler bla og et solseil. Mye brukt av Land Rover folket.
Ellers har Isabella. Dansk god kvalitet. Har hatt sjøl som dessverre vinden knærta for meg. Hadde ikke forankra det.
det finnes mange billige i polyester. Dvs prisen er ikke billig i Norge. De er rimelige i Tyskland på ebay.de feks. Mange av disse teltene puster dårlig. Litt usikker på hva OZ har i sine men jeg har tenkt å prøve solseilet en eller annen gang om ikke anna.
Jeg liker best telt av gammel type, dvs de som har ekte stoff i duken for de puster. Du må riktignok impregnere jevnlig men jeg mener du har igjen for det valget.
De har og endel anna gøy. Stoler bla og et solseil. Mye brukt av Land Rover folket.
Ellers har Isabella. Dansk god kvalitet. Har hatt sjøl som dessverre vinden knærta for meg. Hadde ikke forankra det.
det finnes mange billige i polyester. Dvs prisen er ikke billig i Norge. De er rimelige i Tyskland på ebay.de feks. Mange av disse teltene puster dårlig. Litt usikker på hva OZ har i sine men jeg har tenkt å prøve solseilet en eller annen gang om ikke anna.
Jeg liker best telt av gammel type, dvs de som har ekte stoff i duken for de puster. Du må riktignok impregnere jevnlig men jeg mener du har igjen for det valget.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
her er noen å velge i: http://www.justkampers.com/shop/motorho ... wnings?p=1
-
Bohz2
- -

Rune, du er jo orakel rundt dette
klarer du hjelpe med hvor jeg kan finne nytt hevetak evt bare stoffet til hevetaket? Har en reimo (bastard bil) men kan vel og skifte til westfalia?
Arne
Arne
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
Da får vi andre bare avstå fra å svare på dette, da spørsmålet var stilt til Rune!!!Bohz2 wrote:Rune, du er jo orakel rundt detteklarer du hjelpe med hvor jeg kan finne nytt hevetak evt bare stoffet til hevetaket? Har en reimo (bastard bil) men kan vel og skifte til westfalia?
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
dette blir litt teit marius.. la da heller være å skrive noe.Buss Marius wrote:Da får vi andre bare avstå fra å svare på dette, da spørsmålet var stilt til Rune!!!Bohz2 wrote:Rune, du er jo orakel rundt detteklarer du hjelpe med hvor jeg kan finne nytt hevetak evt bare stoffet til hevetaket? Har en reimo (bastard bil) men kan vel og skifte til westfalia?
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Jeg har blitt advart av andre om at han har en særegen form for humor få forstår, så jeg antar dette er det.
Reimo leverer nok fortsatt duk som reservedel. Sjekk reimo.de eller hør med trufa.no som er norsk importør av Reimodetaljer. Du må uansett gå gjennom Trufa da Reimo ikke sender til Norge.
Duk til Westfalia får du hos Guenzl (alltid usikker på stavemåten) og siden der ha jeg heller ikke i hue. Googler den hver gang...
Reimo leverer nok fortsatt duk som reservedel. Sjekk reimo.de eller hør med trufa.no som er norsk importør av Reimodetaljer. Du må uansett gå gjennom Trufa da Reimo ikke sender til Norge.
Duk til Westfalia får du hos Guenzl (alltid usikker på stavemåten) og siden der ha jeg heller ikke i hue. Googler den hver gang...
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Bohz2
- -

Uff, sorry folkens
var krøkkete skrevet av meg. Håper på hjelp...
Arne
Arne
Jeg har dette teltet, det er veldig bra!
Mitt er tålig nytt da, men passer T3 også.

Mitt er tålig nytt da, men passer T3 også.

Mvh, Vemund Simensen
Vw für alles, Vw über alles!

Vw für alles, Vw über alles!