Fikk tatt panelene på dørene en runde også.. Dem skal være matte, lakken var litt fersk når bilde ble tatt..
Nå gjenstår det bare montering av støtfangere, og en liten eu kontroll så er bilen ferieklar.

Blir vel forhåpentligvis bedre en det det var i alle fall..vwcoach wrote:Blir bra detta Raymond. Bilen blir klar til sørlandtreffet eller?

Ja, det var den jeg var og så på.. Bilen var skikkelig "tight" og fin og kjøre. men fargen og lakkeringen var ikke helt etter min smak.. så jeg sto over det kjøpet. Men den ble solgt fort den. Den ble vel lagt ut i går kveld..vwcoach wrote:Var det denna du skulle kjøpe?
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34965138
Er solgt ser jeg...blei din?

vwcoach wrote:Èn for langbølje og èn for kortbølje, Troyca![]()
Han må vel ha et par til: èn til FM og èn til DAB radio![]()
![]()

Lønner seg vel å ta av ekstralys festene, noen PKK folk er ikke glade i disse festene uten lamperHusern wrote:vwcoach wrote:Èn for langbølje og èn for kortbølje, Troyca![]()
Han må vel ha et par til: èn til FM og èn til DAB radio![]()
![]()
Må vel bli parabolantenne også vel..... Nei da. er vel bra med det som er tror jeg.. I og med det er boret hull til antennene så er det like greit og la dem sitte der..![]()
Fikk hentet bilen fra verkstedet i dag, og kjørt den hjem i garasjen.. Så nå skal alt være klart for EU kontroll i morgen.. Tenkte jeg skulle sette på de nye felgene mine etter kontrollen.. Gleder meg som en liten unge

Må jo passe på at Walborg (bilen altså) har det bravwcoach wrote:Ja du [bilen] er heldig![]()
Snart klar til Buss treffet i Sveariket også da

Hadde vært morro om mange som mulig hadde dratt sammen nedover. Jeg tenker å reise på onsdagen den 18'de sånn midt på da'n og bare lurke nedover, kanskje med en overnatting på turen. Me får sjå åssen planen blirHusern wrote:Må jo passe på at Walborg (bilen altså) har det bravwcoach wrote:Ja du [bilen] er heldig![]()
Snart klar til Buss treffet i Sveariket også da![]()
Det hadde vært veldig gøy og dratt til Sverige.. Må bare se det an litt tror jeg...