-Servostyring, komplett minus røyrene under bilen og slangane då dette var dårligt. men har slangane i motorommet. altso tannstagstyring, servopompa og tanken. trenger altso nye slangar røyr under bilen. ønsker bud øve 600kr
-baksete kombi. trekket er ikkje spesielt fint i setebunnen. bør ha eit nytt trekk over. 4 treskruer som må skiftast ut , dei som held fleken som er bak seten(som forlengar bagasjerommet) og so er festene under benken litt skjeive der stålrøyrene er skrudd(dvs skjeivt i røyrene, men da kan eg evt fiksa) vist nokon vil gje 500kr for da so skal de få da. vist ikkje so kastar eg seten og bruker røyrene til diverse andre ting
- instrument med turteljar. heilt og fint. bud øve 600. er med digital skjerm til klokka eller ka som skal stå der
-startmotor til 2.1 , fungerar men ser ikkje fin ut. 300kr eller bud
-pedal stell med bremsekraftforsterkar og hovedsylindar og clutchpompa. 500kr eller bud. ser greitt ut og funkar som da skal
- 2.1 DJ motor, selgast som longblokk sirka, då eg trenger diverse deler frå den som fordelar, vassrøyrer og eksosanlegg. starta og gjekk for nokon år sidan. var i daglig drift intil 2006. har ikkje vert starta mykkje etter da. eg har ikkje starta han so eg veit ikkje so mykje. men han ser grei ut. MEN da vart sagt att da var dårlig med oljetrykk. so da er overhalingsprosjekt, eller kjøyr til da står prosjekt, eller oxyboxer prosjekt for dei som likar da. 1000kr eller bud
- diverse framaksel greier. nedre berearmar og komplette trommlar.
-kjem for salg: komplett senkesett til heile bilen. vert solgt med nyoppussa senkefjører og demparar (dvs at eg fjernar overflaterusta og lakkar dei opp igjen)
- ellers har eg plenty med diverse dilldall. intriør og andre ting
bilder kan komma ved interesse. ta kontakt