Info og program: hestekrefter.com
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass

kart på web sidenRapidspeed wrote:hvor på vallermyrene?

ducce999s wrote:kart på web sidenRapidspeed wrote:hvor på vallermyrene?

Ikke penga det dreier seg om her. Men hva arrangøren egentlig prøver å si om saken. Dette bør jo avklares, syns jeg!skaravelle wrote:Litt usikker, den bør nok være veteran.
Koster 150,- for døgnparkering for vanlig campingbil, er jo ikke all verden det heller.

Du har jo nesten ny bil Erjoerjo wrote:<<<<<Stemmer det, gamle miltærleiren, nå ridesenter eller noe slikt. Bra med plass der, blir mange utstillere. Retrocampen er for tidsriktige overnattingsfasiliteter, gammeldagse altså. Bil, telt, combicamp eller lignende. Multivanen blir for ny, men luft gjerne det gamle husteltet >>>>>>>>>
Jeg lurte vel på om min 1988 T3 Club Joker med hevetak kunne være retro nok?
Tar det vel igjen i hestekrefter dulindvall wrote:Jeg kommer! Uten telt.........![]()
Mvh.
Lindvall
Kanskje det.........Livar wrote:Tar det vel igjen i hestekrefter dulindvall wrote:Jeg kommer! Uten telt.........![]()
Mvh.
Lindvall
Og da er vel spørsmålet: Når du dukker Serigstad'n opp med en "grei" T3?SYNCRO wrote:Tror nok man helt trygt kan ankomme med en T3 camper fra siste halvdel av -80 tallet og allikevel bli sett på som retro. Retro betyr ikke veteran men snarere noe som tilhørte en tidligere epoke og som i nåtid sees på som litt "inn" igjen
Ordet retro kommer fra latin og betyr "tilbake/tidligere tider".
Så ikke vær redd for å ikke passe inn, det er morro med representanter fra mange grupper og nivåer.
Husker jeg spurte Martin på begynnelsen av 2000 tallet om min den gang første syncro, som hverken var nyoppusset eller strøken, ville ha noe å gjøre på det nær forestående vw-treffet i Holmenkollen??
Svaret hans kom kontant, SELVFØLGELIG, det er jo nettopp DET som er morro sa han, og kunne se nærmere på biler i alle kategorier.
Og jeg er hjertens enig selv den dag i dag.
Store og små, blanke og matte, dyre og rimelige, alt har sjarm og kan potensielt ha noe vise frem og lære andre.
Så ikke vær engstelig: kom som du er, det er blitt mitt motto![]()

Klippet rett ut fra forsiden til "hestekrefter.com"erjo wrote:Hva menes med "Retrocamp" som er gratis? Telt? Går dette på årsmodell biler, eller?
Undres litt her....

vwcoach wrote:Klippet rett ut fra forsiden til "hestekrefter.com"erjo wrote:Hva menes med "Retrocamp" som er gratis? Telt? Går dette på årsmodell biler, eller?
Undres litt her....
Hestekrefter er en ny festival for alle motorinteresserte. Arrangementet går av stabelen på Vallermyrene i Porsgrunn 27-29. april 2012. På lørdagen avholder vi et stort brukt- og delemarked for bil, motorsykkel og andre tekniske saker og ting. Søndag blir det utstilling av alle typer entusiastkjøretøyer.
Står noe om treffet her:
http://hestekrefter.com/Info.html
Så jeg skulle mene at en bil er ikke verken for ny eller gammel til dette treffet, for vi er jo entusiast selv om vi kommer med et kjøretøy fra 1900 eller 2012? eller....
erjo wrote:Og da er vel spørsmålet: Når du dukker Serigstad'n opp med en "grei" T3?SYNCRO wrote:Tror nok man helt trygt kan ankomme med en T3 camper fra siste halvdel av -80 tallet og allikevel bli sett på som retro. Retro betyr ikke veteran men snarere noe som tilhørte en tidligere epoke og som i nåtid sees på som litt "inn" igjen
Ordet retro kommer fra latin og betyr "tilbake/tidligere tider".
Så ikke vær redd for å ikke passe inn, det er morro med representanter fra mange grupper og nivåer.
Husker jeg spurte Martin på begynnelsen av 2000 tallet om min den gang første syncro, som hverken var nyoppusset eller strøken, ville ha noe å gjøre på det nær forestående vw-treffet i Holmenkollen??
Svaret hans kom kontant, SELVFØLGELIG, det er jo nettopp DET som er morro sa han, og kunne se nærmere på biler i alle kategorier.
Og jeg er hjertens enig selv den dag i dag.
Store og små, blanke og matte, dyre og rimelige, alt har sjarm og kan potensielt ha noe vise frem og lære andre.
Så ikke vær engstelig: kom som du er, det er blitt mitt motto![]()