87 Caravelle "Week end camper" til salgs
87 Caravelle "Week end camper" til salgs
Hallo folkens
Jeg selger min 87 modell Caravelle Finn kode 31438137. Betegnelsen Week end camper er ikke et offisielt navn, men jeg synes det er dekkende for hva slags bil det er snakk om.
Som jeg skriver i annonsen så er dette en resirkulert russebil, som vi overtok etter at vår datter var russ i 2006. Vi syntes rett og slett bilen var for god til å fortsette et liv som russebil, og vi har hatt mye glede av den i de fem årene vi har hatt den.
Bilen har endel campingutstyr (som nevnt i annonsen) med rock'n roll seng, skap for oppbevaring og fortelt fra Gasell Teltfabrikk i Hvittingfoss. Den har også stort soltak i stål. Virker bare nå og da, men Unneberg Bil tror det er en smal sak å fikse. Lettmetallfelger og kapteinstoler også.
Vel, bilen er til salgs. Hyggeligere pris for forummedlemmer enn for andre.
Kontakt Bjarne Johannessen bjarnj@vfk.no eller 41469254
Jeg selger min 87 modell Caravelle Finn kode 31438137. Betegnelsen Week end camper er ikke et offisielt navn, men jeg synes det er dekkende for hva slags bil det er snakk om.
Som jeg skriver i annonsen så er dette en resirkulert russebil, som vi overtok etter at vår datter var russ i 2006. Vi syntes rett og slett bilen var for god til å fortsette et liv som russebil, og vi har hatt mye glede av den i de fem årene vi har hatt den.
Bilen har endel campingutstyr (som nevnt i annonsen) med rock'n roll seng, skap for oppbevaring og fortelt fra Gasell Teltfabrikk i Hvittingfoss. Den har også stort soltak i stål. Virker bare nå og da, men Unneberg Bil tror det er en smal sak å fikse. Lettmetallfelger og kapteinstoler også.
Vel, bilen er til salgs. Hyggeligere pris for forummedlemmer enn for andre.
Kontakt Bjarne Johannessen bjarnj@vfk.no eller 41469254
Bjarne, Åsgårdstrand
-
vwcoach
- -

- Car: 3 stk. T3'er
- Phone: 958 30 024
Re: 87 Caravelle "Week end camper" til salgs
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
Takk for linken, Roar.
Jeg hadde tenkt å bli kvitt denne før vinteren, jeg. Er det ingen som er interessert? Ring og snakk med meg hvis du synes prisen er feil..
Jeg hadde tenkt å bli kvitt denne før vinteren, jeg. Er det ingen som er interessert? Ring og snakk med meg hvis du synes prisen er feil..
Bjarne, Åsgårdstrand
Ja folkens, da er denne på Finn igjen. Kode FINN-kode: 33686444
Bjarne, Åsgårdstrand
-
vwooosh...!!!
- -

- Car: 1990 Diesel Syncro doka.
Solgt..??
'Så' ganske bra for rust...
'Så' ganske bra for rust...
Nick.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 Syncro Doka 1,9 m-Tdi
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
2000 Land Rover Discovery II Td5.
Ford 4000
TLF 91785288.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
Ford 4000
TLF 91785288.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Tidligere militærbil? Klarer ikke helt å få skiltnr til å stemme med årgangen.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
vwooosh...!!!
- -

- Car: 1990 Diesel Syncro doka.
Ser ut som om den ska være blå....eller var det opprinnelig...og vi vet åssn alle elsker blå inni her 'dont we'..LOL...
Nick.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
Ford 4000
TLF 91785288.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
Ford 4000
TLF 91785288.
Takk for hjelp med Finnkodene. Ja, bilen er egentlig sånn gråblå metallic som mange av dem var. Den har aldri vært i det militære, men er rullemalt med Bengallakk (Bladgrønn). "Camper"-merkene er hjemmelagde sjablonger.
Når det gjelder rust, så er det selvsagt endel av det i plateskjøter o.l. men mye er også tatt, jeg nevner i annonsen sikkerhetsbeltefestene og nederste del på venstre side, pluss sveiset igjen hullet etter et soltak og litt mer smårusk.
Bilen er ikke solgt, så dere får bare hive dere rundt, folkens.
Når det gjelder rust, så er det selvsagt endel av det i plateskjøter o.l. men mye er også tatt, jeg nevner i annonsen sikkerhetsbeltefestene og nederste del på venstre side, pluss sveiset igjen hullet etter et soltak og litt mer smårusk.
Bilen er ikke solgt, så dere får bare hive dere rundt, folkens.
Bjarne, Åsgårdstrand
-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
skal vi se:
GL seter frem, ARC felger med senterkopp, kartbord, metallic blå, day camper westfalia/reimo, R&R benk, "russe anlegg" stereo, Defa anlegg, fortelt, stor takluke + solluke frem(igjen sveiset??!!) (har solluke frem liggende hvis noen trenger), originale gardiner med kneppefeste.
Absolutt et spennende objekt, synd at jeg har fullt på garden og tomt i lommeboken
GL seter frem, ARC felger med senterkopp, kartbord, metallic blå, day camper westfalia/reimo, R&R benk, "russe anlegg" stereo, Defa anlegg, fortelt, stor takluke + solluke frem(igjen sveiset??!!) (har solluke frem liggende hvis noen trenger), originale gardiner med kneppefeste.
Absolutt et spennende objekt, synd at jeg har fullt på garden og tomt i lommeboken
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
He he, det er nok ikke noe særlig mer fra Defa enn en mulighet for å koble landstrøm; eller kanskje jeg ikke har sjekket godt nok. Det er kanskje en motorvarmer, men det er ingen styringsenhet for noe inni bilen. Og gardinene er hjemmelagede. Men de festes med trykknapper og fungerer aldeles utmerket.ducce999s wrote:skal vi se:
Bjarne, Åsgårdstrand