Første gang den ruller ved egen maskin etter at jeg hentet den før jul!
Siden bilen har gått nærmere 500 000 tusen så tok jeg med i beregningen at det ville dukke opp noen små problemer og ting som må fikses før jeg blir fornøyd!
Det som er gjort etter at jeg fikk den er litt ledningsarbeid!

Sentralåsen startet og virke etter dette, men det er en liten hake. Venstre blinklys både foran og bak lyser når sikkringa til sentralåsen står i!!!
Begge nedre bærekuler er skiftet og da ble den kjente dunkinga borte, vurderer å ta begge øvre siden jeg fikk en liten anmerking muntilig på at de bør skiftes før neste kontroll, men skal handle inn rett verktøy først!
Bremser bak er skiftet, ikveld. For meg så ser det ut som de har montert feil klosser bak! Dere får dømme selv!

Hvis man ser nøye så ser det ut som gamle klossene er litt smallere enn de nye!!

Etter som bilen stod ute noen mnd før jeg fikk fingern ut med å kjøpe den så ha det nok tæret litt på skivene bak!

Men resultatet ser mye bedre ut!
Litt andre småting jeg har gjort er å sette den sammen litt innvendig etter feilsøking og reprasjoner der av tidligre sjåfør!
Så langt så er jeg fornøyd med bilen! Den har enormt moment og bruker lite drivstoff hvis man bruker den pent, jeg ble overrasket. Lite eksmpel er når jeg var med Bjørn og hentet Parketten så ble det jo ca 2 tonn man hadde bak, da brukte den 0,81. Og det er utrolig flott!
Vidre planer er å ta begge øvre kuler som nevnt, ta litt flekkrust når det blir litt varmere i været. Feilsøke ferdig sentralås problemet! Og tette to små hull i eksosen! Det er det som mangler nå før jeg blir happy! Så det blir nok fler innlegg etterhvert!
Også tilslutt så takker jeg Martin for rask levering av Klosser og skiver bak! Som alltid så er det god service der!