Er det noen tanker for VWBUS treff nå i vinter som kommer ?
Jeg leser på forumet at det er problemer med slitasje på Snertingdalen, men den er vel et sommerproblem?
Carl Otto
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass

paul?narle wrote:Jeg har ikke noen planer om å arrangere i Snertingdal.Andre må gjerne ta over og de må gjerne kontakte meg om det er noe de lurer på.

om du da ikke forhører deg på snertingdal paul... svarstad er bra for oss som bor i nærheten.. men mulig lettere på snerten mtp overnatting og sentralt beliggende i forhold til resten av våre medsyncronister...ducce999s wrote:Da begynner jeg å rulle hjulene på dette, så satser vi på treff i Svarstad igjen. Innspill på opplegg tas imot. Jeg har 2 aggregater, hadde vært artig med overanatting men da bør vi bli litt folk som blir over. Kanske også kan få lurt med noen trekke biler slik som sist og kanskje også en monster bil.
Game master fant vi i år så jeg håper vi får samme igjen![]()
Rudeboy er vel selvklar som campsjef og så spørs det hvordan vi skal håndtere forplegnad.
Men da er vi igang

skal sjekke, men oppe ved snertingdalen trenger jeg lokale folk til å bistå og sjekke forhold. Men tingene løser segRapidspeed wrote:om du da ikke forhører deg på snertingdal paul... svarstad er bra for oss som bor i nærheten.. men mulig lettere på snerten mtp overnatting og sentralt beliggende i forhold til resten av våre medsyncronister...ducce999s wrote:Da begynner jeg å rulle hjulene på dette, så satser vi på treff i Svarstad igjen. Innspill på opplegg tas imot. Jeg har 2 aggregater, hadde vært artig med overanatting men da bør vi bli litt folk som blir over. Kanske også kan få lurt med noen trekke biler slik som sist og kanskje også en monster bil.
Game master fant vi i år så jeg håper vi får samme igjen![]()
Rudeboy er vel selvklar som campsjef og så spørs det hvordan vi skal håndtere forplegnad.
Men da er vi igang

Dårligere tid nå, skriver kortere også! He, he...Rudeboy wrote:Joa, takstmannen var her igår og megler idag - fotograf kommer om ei uke og da går kåken for salg dagen etter.
...Åfan, du mener med et potensiellt vintertreff ??
Jeg har for mye å bale med for tiden til å kunne tilby meg å finne ut ting her, så den biten må andre ta. Jeg veit ikke om jeg engang kan delta men sånn er frigjøringskampen i Indre Oslo By

På en pickup???Rudeboy wrote:Nja, leser man terminlista så har vel Raymond lovet noe på seinvinteren og jeg noe på neste sesongs oppstart![]()
Så vent og se er mitt tips![]()
Hold drivstofftanken full, ha sovepose og varmt tøy, mat & det du trenger for komfort klart i bilen så blir det vel enklere å delta.

og jeg har 2 stk ståendeRapidspeed wrote:har ett 2,2kw aggregat stående..

dæsken.. kan snart starte kraftverk.... åssen går det ed planene her Paul.?ducce999s wrote:og jeg har 2 stk ståendeRapidspeed wrote:har ett 2,2kw aggregat stående..