https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... j&hl=en_US
side 22-28 bilde 22-1678
delen på bilde som er merket 5.
hvordan skal denne monteres, står den noe om det i skriften?
noen som kan tysk?
-
Ørjan
- -

- Car: t5 1.9tdi-t3 syncro sperr foran og bak-t3 1.6td-t3
- Phone: 97120012
noen som kan tysk?
You create your own universe as you go along.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: noen som kan tysk?
Fant ikke 22-28 i den lista der jeg.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
feil link tipper jeg, skal nok være denne
https://docs.google.com/open?id=0B0UCQ0 ... g5OTc3ZGQ4
montering/justering vises på siden 22-43 bilde 22-1072, dvs du justerer følsomheten på sjoken. Selve monteringen er så å si rett på uten noen førspenning av fjæren i den, men sjekk at keramikken er hel og at fjæren reagerer når du legger spenning på den
sjekk også wiki.club
og her har du engelsk instruks https://docs.google.com/open?id=1RsB2DM ... fDRUtWx2Dd
mer info her http://onemanspanner.wordpress.com/2011 ... w-vanagon/
side 4A
og her
http://wiki.club8090.co.uk/index.php/Pe ... burg_Choke
trenger du mer info google "choke 2e3" så finner du det
https://docs.google.com/open?id=0B0UCQ0 ... g5OTc3ZGQ4
montering/justering vises på siden 22-43 bilde 22-1072, dvs du justerer følsomheten på sjoken. Selve monteringen er så å si rett på uten noen førspenning av fjæren i den, men sjekk at keramikken er hel og at fjæren reagerer når du legger spenning på den
sjekk også wiki.club
og her har du engelsk instruks https://docs.google.com/open?id=1RsB2DM ... fDRUtWx2Dd
mer info her http://onemanspanner.wordpress.com/2011 ... w-vanagon/
side 4A
og her
http://wiki.club8090.co.uk/index.php/Pe ... burg_Choke
trenger du mer info google "choke 2e3" så finner du det
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Ser det er endel linker til nyttige dokumenter her.
Jeg har en pdf av den amerikanske verkstedsmanualen til T3 (Vanagon), som tar for seg alle motorene, girkassene, bremser, hjuloppheng, EL-anlegg, karosseri, 2WD, Syncro, osv osv til T3.
Den er på knappe 1000 sider (650 MB). Husker ikke hvor jeg har den fra, men regner med den kommer fra et tvilsomt sted ute på verdensveven.
Finnes det et sted her inne i forumet hvor man kan legge ut slike dokument til nytte for alle - eller blir det brudd på noe copyrightregler el?
Manualen har vel for lengst gått ut av produksjon.
Jeg har en pdf av den amerikanske verkstedsmanualen til T3 (Vanagon), som tar for seg alle motorene, girkassene, bremser, hjuloppheng, EL-anlegg, karosseri, 2WD, Syncro, osv osv til T3.
Den er på knappe 1000 sider (650 MB). Husker ikke hvor jeg har den fra, men regner med den kommer fra et tvilsomt sted ute på verdensveven.
Finnes det et sted her inne i forumet hvor man kan legge ut slike dokument til nytte for alle - eller blir det brudd på noe copyrightregler el?
-
Bugman
- -

- Car: DJ, JX 2wd og Syncro
- Phone: 911 to-seks 8-ni-5
Den grønne "Bibel" :"VOLKSWAGEN VANAGON, Official Factory Repair Manual, 1980, 1981, .....1990, 1991 Including Diesel, Syncro and Camper", fra Bentley Publishers. com ...Anders_O wrote:Ser det er endel linker til nyttige dokumenter her.
Er nok ikke gått ut, nei!
Dessuten så selger C. Störmers Automobilia, bak slottet, mye bil litteratur. Jeg synes flere skulle høre med ham, når du lurer på noe!
Roar Nyrud
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Det er nok flere her som sitter på pdf av de orginale manualene (undertegnede inkludert). Men for de som husker hvilke rettslige etterspill det fikk for noen år siden da Boltze på det tyske T3-forumet la dette ut på sin side vwpix.org, så frister det ikke å gå i samme fella...
Og er det Bentley du mener, så er den som Bugman sier fremdeles i produksjon.
Og er det Bentley du mener, så er den som Bugman sier fremdeles i produksjon.
Anders_O wrote:Ser det er endel linker til nyttige dokumenter her.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Du får kjøpt Bentley-manualen fortsatt skulle jeg tro, jeg kjøpte min for mellom et og to år siden.
Nedlastingslinker er postet mangfoldige ganger, blant annet av ducce999s (søketips).
Nedlastingslinker er postet mangfoldige ganger, blant annet av ducce999s (søketips).
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon
Diesel er fint å vaske deler i...
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon
Diesel er fint å vaske deler i...
-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
bare for å si det så har jeg også kjøpt min bently manual men på CD
og jeg har også den beryktede STORE filen. Det finnes ytterligere 3--5 STORE filer som tar for seg kapittel som Bently ikke har i sine versjoner hverken bøkene eller CD versjonen. Type camper, aircondition mm
I tillegg så finnes det masse annen fin dokumentasjon der ute.
Jeg kjøper gjerne bøker/instrukser men ikke uten at jeg vet hva jeg får. Har kjøpt alldelse for mange verkstedbøker som bare er tull og tøys.
I tillegg så finnes det masse annen fin dokumentasjon der ute.
Jeg kjøper gjerne bøker/instrukser men ikke uten at jeg vet hva jeg får. Har kjøpt alldelse for mange verkstedbøker som bare er tull og tøys.
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
Jeg har ikke de første sidene, så vet ikke hvem som har gitt den ut. Trodde det var en såkalt factory manual, men det er godt mulig det er Bentley.
-
kampfschrauber
- Phone: 93422114
hi.
vis dette er fortsatt aktuel kann jeg gjerne helpe med dette tyske... bare min norsk er ikke veldig bra...
hilsen Niels
vis dette er fortsatt aktuel kann jeg gjerne helpe med dette tyske... bare min norsk er ikke veldig bra...
hilsen Niels
T3 91 Syncro Caravelle 1.9 TDI 2 Sperrer
T3 89 Syncro Doka 2.1 WBX 2 Sperrer Decoupler
Skoda Yeti 4x4
Agria 1800
Suzuki SMX50
Simson SR51
T3 89 Syncro Doka 2.1 WBX 2 Sperrer Decoupler
Skoda Yeti 4x4
Agria 1800
Suzuki SMX50
Simson SR51