Du skal:
a) Søke i forumet, så får du svaret! Dette er blitt behandlet en haug med ganger.
b) Du må vel, om jeg ikke tar feil:
1. Bytte til større dieselpumpe, koster ca 1200-1600 Nok
2. Egentlig oppgradere ledningsnettet, med større kabeltverssnitt og sikringer (litt avhengig av hva som sitter der fra før). Jeg ville gjort det!
Men som sagt, søk og du skal finne!
Mvh Øystein Theodor
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
Eventuelt den tyske t4-wikien? http://www.t4-wiki.de/wiki/index.php Klart, man må jo være litt stødig i tysk, eventuelt bruke google translate tvers igjennom.
Men det kan hende det finnes håp! Garantert flere enn deg som har tenkt tanken! Lykke til!
Mvh Øystein Theodor
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
Dette gjorde jeg på min T4 for endel år tilbake. Dog var min 3kw varmer en tilleggsvarmer og ikke en parkeringsvarmer.
Jeg oppgraderte til en 5kw parkeringsvarmer. Jeg byttet ikke dieselpumpen. Den samme pumpen klarte å mate korrekt til 5kw også.
Det er ikke behov for å bytte noe ledningsnett.
DOG kan det være mulig at man må modifisere kontakten mellom brenneren og bilen selv om pluggene er identiske så er ikke alle ledningene på samme pinner. Jeg måtte det, men med et koblingsskjema så var dette enkelt. Men igjen det var med en D3WZ. Mulig parkeringsvarmer i 3kw og 5kw har alle ledninger på samme stedet.