Hei tenkte å selge unna noen deler jeg ikke trenger. Har en bakluke i fargen hvit som jeg har stående da jeg har byttet selv. Den er uten rute altså hvit overalt. Den er ikke strøken så trenger litt oppusing.
Tenkte å selge den rimelig. 1500kr ca. Eller bud. tar bare plass så må få det bort.
Samt originale støtfangere bak og foran samt grill tilhørende fangerene og hjørner bak. Noe smått plukk på fangere men er hele og greie. Fargen på de er sort/grå originalt fra vw.
Kom gjerne med bud. Alt er til t5 utgaven.
Ring gjerne for mere info hvis int. Nr er 90509109 eller send meg en meld:P
Bakluke og originale t5 støtfangere
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Bakluke og originale t5 støtfangere
Dette skal være et tlf.nr på Kløfta, ikke mange km unna Gardermoen, for de som måtte lure på hvor i all verden delene kan befinne seg.
Takk for det. Helt korrekt:P
Er ikke lett å huske på alt:P
Er ikke lett å huske på alt:P
-
Rudeboy
- -

Nei, jeg tenkte nå siden du ikke har oppført hjemstavn i profilen din så kunne jeg om ikke annet bidra med noe.
Er dette transporter eller Caravelle fangere?
Som sagt er de mørke grå så det betyr vel at det er transporter. Tror ikke Caravelle leverte med ikke lakkerte fangere.bergenser wrote:Er dette transporter eller Caravelle fangere?
Bakluke og originale t5 støtfangere
passer bakluka til ein.04mod caravelle? lang utgave. er det lov å ha bakluke uten rute på bil med hvite skilt?
- 2004 Caravelle 1,9TDI
-
Rudeboy
- -

Vil isåfall stå nevnt i kjøretøyforskriften som du finner via www.lovdata.no vil jeg tro.
Ja den passer den hvis det er t5 karosseri. lovligheten skal ikke jeg blande meg oppi:Prubenmed wrote:passer bakluka til ein.04mod caravelle? lang utgave. er det lov å ha bakluke uten rute på bil med hvite skilt?
Er ganske sikker på at du ikke vil få noen problemer med lovens lange arm med den bakruta Kan ikke huske å ha sett noe påbud om at du må ha bakrute pga. hvite skilt. Men du har ikke lov til å lakkere/ dekke over hele bakruta med foile ol. dersom det er bakrute i orginalt bilen.
Dersom det ikke er en veldig god grunn til det så skjønner jeg ikke at du vil ha caravelle uten bak rute?? men det går jo å skjere ut til rute:)
Dersom det ikke er en veldig god grunn til det så skjønner jeg ikke at du vil ha caravelle uten bak rute?? men det går jo å skjere ut til rute:)
Transporter T5 2.5 TDI
Multivan T5 2.5 TDI
link til T5 deler jeg har til overs.
viewtopic.php?f=7&t=29443
Multivan T5 2.5 TDI
link til T5 deler jeg har til overs.
viewtopic.php?f=7&t=29443