Senka 50mm bak og skrudd nesten i bunn i front. 9*5-19 bak med 245*35*19 og 8*5 foran med 235*35*19.
Er en VR6 kombi, men holder på å flytte baksete bak et stykke for bedre plass.
Skal bytte ut lyktene og få satt på emblemfri grill og list over lyktene etterhvert...
Last edited by therkildsen on 25 Sep 2011, 19:39, edited 1 time in total.
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Morten S. wrote:Gratulerer. Samme fine farge som på min
Hvordan er den å kjøre med det fjær og felg oppsettet?
Takker . God smak i farge skjønner jeg .
Her går utseende foran komfort . Tøft og se på, men stumpt og sprettent. Skal opp litt før vinteren. Men ned igjen til sommeren, men da med kortere dempere foran...i håp om at det hjelper litt
Da var baksete flytta lengre bak, med hjelp fra nabon .
Da var anlegget nesten på plass...stress med og få inn kassa under baksete. Var noen mm for stor. Med litt benning og spenning og mye maktbruk, så satt den som støpt
Den i fangern er identisk med utetemp målern på audien min iallefall. Men den kunne jo gjerne ha vært festa som originalt da, på baksida av fangern bare.
Brutal1ty wrote:Den lille der kan være temp måler, så du hadde noe motorvarme eller noe inne i bilen, kan være den har en temp måler til utenfor bilen.
Veldig fin bil du har, er det 40mm senk men litt ekstra senket foran eller hvordan senk er det på den?
Hmmm...det kan være det ja.
Takk for den .
Er 50mm senk bak og så er det skrudd ned til det stopper på knokene foran...det blei sånn passe bra .
Bestilte "badboy" list fra BS bildeler og fikk lakka den hjemme i garasjen. Og satt den på i gårkveld.
Hjalp på utsende, men syns ikke den var "bad" nok, men men..