Nokon som har erfaring med kjøp av slite deler på ebay? Kvalitet? nokon som kaller merket på delene for ATP,kjennskap til desse? Har kjøpt oss en A4 i tillegg til caravellen og var i denne forbindelse tenkt å skife armene i forstillingen da ett par av dei har begynt å bli dårlig.På forhånd takk
Delekjøp på ebay
-
Bandit
- -

- Car: Caravelle 2,5 TDI,1999 mod.
Delekjøp på ebay
Hei
Nokon som har erfaring med kjøp av slite deler på ebay? Kvalitet? nokon som kaller merket på delene for ATP,kjennskap til desse? Har kjøpt oss en A4 i tillegg til caravellen og var i denne forbindelse tenkt å skife armene i forstillingen da ett par av dei har begynt å bli dårlig.På forhånd takk
Re: Delekjøp på ebay
Hadde nok vurdert å handle slike deler innenlands. Kan være greit å få reklamert innen rimelig tid hvis det er grunnlag for det...
Er ingen Ebay shopper, bare en vurdering fra meg.
Billige deler får du her i landet også
Er ingen Ebay shopper, bare en vurdering fra meg.
Billige deler får du her i landet også
2011 Volvo XC 70 D3 Polestar
2001 Caravelle TDI, Lang kombi (solgt)
2003 Transporter TDI Syncro, Kort vare
-
Bandit
- -

- Car: Caravelle 2,5 TDI,1999 mod.
eg har ikkje funne billige sånne sett her til lands,har du nokon forslag til firma som selgerrimlige sånne sett med god kvalitet?
Kanskje Martin kan skaffe?
jeg har handlet en del ting og tang fra ebay etc men syntes til syvende og sist det blir masse pes
som regel drar det på seg masse frakt og greier - har opplevd flere ganger at man betaler for varen og frakt - tingene kommer til norge og blir plutselig kjørt til døra og får faktura etterpå
og heller betaler jeg litt ekstra hos lokale folk og har garanti etc som nevnt over
kjøpte forresten en kartplotter/ekkolodd til ¨båten vår fra statene og etter ei stund begynte intern minne og fuske
tok kontakt med garmin her i norge og dem ville ikke ha noe med apparatet og gjøre siden det var kjøpt i statene , ikke om jeg betalte for det engang ...........
som regel drar det på seg masse frakt og greier - har opplevd flere ganger at man betaler for varen og frakt - tingene kommer til norge og blir plutselig kjørt til døra og får faktura etterpå
og heller betaler jeg litt ekstra hos lokale folk og har garanti etc som nevnt over
kjøpte forresten en kartplotter/ekkolodd til ¨båten vår fra statene og etter ei stund begynte intern minne og fuske
tok kontakt med garmin her i norge og dem ville ikke ha noe med apparatet og gjøre siden det var kjøpt i statene , ikke om jeg betalte for det engang ...........
prosjekt multivan
viewtopic.php?f=56&t=30708
viewtopic.php?f=56&t=30708
Billig med god kvalitet tror jeg du "sliter" med å finne...Bandit wrote:eg har ikkje funne billige sånne sett her til lands,har du nokon forslag til firma som selgerrimlige sånne sett med god kvalitet?
Lemførder er en av disse "billige med kvalitet" som absolutt kan anbefales
Finner du Lemførder-deler du syns har grei pris, er det ihverfall ikke noe å si på kvaliteten
Forstillingsdeler "kødder" vi ikke med.
2011 Volvo XC 70 D3 Polestar
Får alle deler og bolter hos www.bildeler.no for 5000.-
Arild Karlsen
Transporter 2,5 TDI 2001
Caravelle 2002 lang kombi
Transporter 2,5 TDI 2001
Caravelle 2002 lang kombi
-
tlauri
- -

- Car: T4 TDI 2001 lang (solgt) Sharan TDI 4motion 2002
Lemförder og Meyle kan du trygt kjøpe på ebay, når det gjelder deler til motor og register så gambler man ikke på ebay deler. Spesielt ikke deler som kan forårsake dyrt motorhavari.
Tom
Bodø City

Bodø City