Vi har så absolutt tenkt å ta vare på den. Den er utvilsomt juvelen i samlinga.
Jeg er på jakt etter en 2-liter. 1,6 er i daueste laget. Det går forsåvidt greit å følge trafikken med en person i bilen. Men jeg merker forskjell så fort det sitter tre fremme. Ser for meg at det kan bli veeeeeldig tregt med mange folk i bilen.
Vi tenker fortsatt på hva som skal skje bak i bilen. RnR er absolutt på ønskelista. Har sett litt på den bluebirdgreia. Finner vi en brun benk fra en bay, ser jeg ikke vekk fra at vi slår til uten nevneverdig betenkningstid. Men det må stå i stil baki der, så da må RnR trekkes på et vis som passer.
Den kjøkkenbenken du linket til er interessant. Jeg liker prinsippet. Men, den ser alt for ny ut til å passe i denne bilen...
Ang. antall biler, så jobber vi hardt for en plass på "luksusfellen"

Neida... Det hele startet med en tanke om å få tak i en T1 eller T2 camper. Disse er ikke akkurat så lette å få tak i, så til slutt åpnet vi for en T3 camper. Etter flere misslykkede forsøk på å kjøpe det, brettet vi opp ermene og lovet oss selv å være svært målrettet ved neste kjøpeforsøk. Da Kometen kom for salg skjøt vi fra hofta og fikk den hjem i en brenning. Turen hjem med den fra Bergen var en sjelsettende opplevelse. Jeg hadde lagt all bilinteresse på hylla for flere år siden, og så på bil som et verkøy til å ta seg fra A til B. Plutselig var bilinteressen tilbake, med renter. Når så min bedre halvdel også har et svært positivt syn på gamle VW-busser, så baller det fort på seg

Vi hadde en halvdefinert tanke om hva slagt biler vi ville ha, og ga gass. Vi er veldig handlekraftige når vi er enige

Denne T2-en kom egentlig som en etterslenger. Hun har alltid ønsket seg en T2, og jeg har alltid syns de er kule. I tillegg hadde vi lovet hun på 10 at det skulle komme en "hippibuss" til gards før hun blir 18. Men det var "ingen hast". Så kom Helga for salg, og så ble det bare sånn. Love at first sight, og alt det der.
Og nå har jeg lyst på enda en T2. Og en T1. Og, og, og... Men nå har vi ikke mer plass, samt at det koster å ha fem biler med skilt. I tillegg må vi prioritere å få verkstedet skikkelig opp å gå. Jeg sitter faktisk og lurer på å åpne for å selge retroen, da bruksområdet kommer til å overlappe vel mye med Helga. Men jeg er redd for at den da ikke bevares original. Og hvem vet om ikke plutselig peugeoten ryker ut på finn?
Når det gjelder pris, ligger vi egentlig ikke nevneverdig over hva mange familier i dag legger ut for å ha to intetsigende, nye og relativt lite anvendelige biler. Og vi har biler som strekker seg over et enormt bruksområde. Fra camper til syncro, men hengerfeste på hele gjengen.
Puh! Det var mye filosofisk redegjørelse på fem minutter. Håper ikke min bedre halvdel finner for mange "hull i min historie"