Prøvde å fjerne noen mygg og annen møkk idag med Turtle Insektsfjerner på "pumpesprayboks" og klut.
Insektene forsvant, men det gjorde også lakkglansen til de grader! Hjelp!!!
Også på skjermene, stygger renner. Måtte holde på å vaske bort fandenskapen en time på en bensinstasjon så nakken holdt på å gå ut av stilling... - For ikke risikere at lakken ble helt ødelagt!
Kommer til å sende erstatningskrav til importøren. Om det lar seg gjøre å rense, rubbe og polere er et stort spørsmål, men det skal i så fall et anerkjent verksted få lov til å gjøre – på importørens regning.
Synd det ikke er lov å banne her inne.
Om panseret må lakkeres kan det bli en fin sak.... Drar til NAF i morgen for å få rapport så går saken videre!
Dette er alvorlig! At en såkalt "anerkjent produsent" selger slike uprøvde produkter er meg en stor gåte! Vell, vell, nå er det ikke første gangen enkelte lover mer enn det som virker og holder....
Jeg har til og med brukt Zalo uten problemer tidligere (selv om den er i sterkeste laget), men jeg har som nå været rask med å få vekk stoffet/såpa for å sikre flekker.
Dette var rett og slett overraskende og forferdelig!
Og så bilen min da............... Får jeg sove i natt tro?
Når går jeg for vanlig såpe til slikt, som den fra Biltema, som jeg er fornøyd med.