Det være seg Westfalia, Joker evt andre modeller av disse....
Hva ligger disse i pris evt når de dukker opp?
Jeg har veldig lyst å ha en slik i fremtiden

Hæ? Skulle ikke du ha campingvogn?Sunshine wrote:Det ryktes i visse kretser at "Noen" har lyst å bygge om en Autohomes Komet til Syncro...
Ryktene kan på nåværende tidspunkt ikke bekreftes fra noe hold...!

Sunshine wrote:Det ryktes i visse kretser at "Noen" har lyst å bygge om en Autohomes Komet til Syncro...
Ryktene kan på nåværende tidspunkt ikke bekreftes fra noe hold...!

Hva er bedre en å siter seg selvBuss Marius wrote:Det siste året tror jeg det har vært T3 syncro campere til salgs 2 ganger, men samme bil begge ganger. Da snakker vi Camper med høyt/hevetak. Trufa/Reimo leverte en del "dagcampere", som f.eks Avdem sin, men disse er mere paragrafbiler uten hevetak.
Du snakker også om Westfalia/joker Joker er bare en utstyrs variant fra Westfalia.
Dersom jeg bruker hukomelsen så har vi på Forumet: 2 atlantic, 2 Westfalia med høytak, 1 Karmann Gipsy og den Reimoen som nå er solgt og så har Narle en Syncro16 med hevetak under oppbygning. Da er vi oppe i 7. så er det vel noen som er på forumet men bare poster noe hvert skuddår så da kommer vi kanskje opp i 10. skulle ikke forundre meg om vi kommer opp i nesten 20 totalt i Norge i det som er verdens nest mest Syncro tette land.
Skulle jeg bytte min til Syncro, tror jeg det hadde blitt å kjøpe et bra Syncro emne i 5-10.000kr klassen, så kjøpe et brukt hevetak fra Reimo eller noen andre og kjøpe brukt eller få laget en innredning.
Dette fra VanWurks kommer på rundt 25.000 inkl alt:
http://vanwurks.co.uk/e107_plugins/e107 ... t=55&cat=3
Westfalia sitt tak er etter det jeg forstå litt mer komplisert å montere en de andre, da det "felles ned" i taket, i forhold til de andre som settes oppå og så skjæres det ut der soltaket kan være.

Hvis det er den gule som lå til salgs her på forumet i vinter, så var jeg noen minutter for sein til å få kjøpt dennarle wrote:Jeg har ikke en gul høytak syncro 16".Vet ikke hvor den ble av.Har den som ble importert fra Tyskland og står på norske skilter,men den er ikke min.