Snart Atlasgrå/Daytonagrå i Porsgrunn....
Mvh.
Lindvall

Håper jeg får anledning til å se og høre den bilen en gang.. Har du vært i Tyskland med den enda?lindvall wrote: Snart Atlasgrå/Daytonagrå i Porsgrunn....![]()
Rikskringkastingen wrote:Håper jeg får anledning til å se og høre den bilen en gang.. Har du vært i Tyskland med den enda?lindvall wrote: Snart Atlasgrå/Daytonagrå i Porsgrunn....![]()

Hadde du kommet litt tidligere til treffene i Drammen, kunne du fått lest i mine brosjyrer på f.eka Autohomes, og da hadde du sett at dette ikke er noe Autohomesducce999s wrote:Sitter sammen med en tysk regget serenity explorer diesel Multivan med Autohome tak, i ferge køen til Horten.
Bilen har ikke noen forvaring eller demontert oppe i taket!!
Den ble plassert med de store camping bussene i egen kø![]()
Bilder kommer seinere
Sent from my X10i using Tapatalk
EDIT: bilde

Har vært innom han tidligere å drøftet kjøp, men han er så fornøyd med bilen sin

Ja stemmer det. Sto og snakka med han en stund, veldig hyggelig kar. Hadde vist hatt fler campere.De hadde truffet Raymond etter Nordlandstreffet, og hadde kjennskap til Tage.

Hm. Hvem kan det være mon tro? Husker ikkje en sånn bil.jakob wrote:Ja stemmer det. Sto og snakka med han en stund, veldig hyggelig kar. Hadde vist hatt fler campere.De hadde truffet Raymond etter Nordlandstreffet, og hadde kjennskap til Tage.

Ja, bilene holder lenge i innlandet i nordsverige. Det er ganske mange sånne bærplukkerkarer med utelands arbeidskraft og endel samlere med opptil 30-40 T3 på gården. Har kommet over slike ansamlinger i 5 kommuner der oppe.narle wrote:På min tur nordover så møtte jeg ikke mange T3ere,men jeg så noen som sto ved hus og hjem.Da jeg kom over til Sverige begynte det å dukke opp noen her og der.Det var nesten bare dobbelkabinere syncro.På høggern i Lycksele sto det 5-6 som var mye nedplukket.De var meget hele og fine i karossen,fantes ikke rust på de.De var levert inn av et firma.Da jeg reiste videre på fredag og hadde kjørt et stykke,så jeg til min glede mange t3ere på siden av vegen.Jeg stoppet på for å kikke.Det var så og si bare dokaer,med og uten syncro.Tristar var det også å se.De fleste hadde glassfiberkapell.Fikk pratet litt med eieren og det viste seg at han har 50!stk. som han hadde for de ansatte.De ansatte er bærplukkere og bruker bilene i sesongen.Jeg måtte bare reise videre,men det var en opplevelse å se dette.Ellers så jeg en fin GL som lå foran meg en stund.Bilene ser ut som de ganske så rustfrie i dette området,så å kjøpe bil her er nok fint.

Observerte de to på biltema, vinka til husern men hadde litt dårlig tid så... Ellers sett lite T3 i det siste, annet en de to som holder til 5 minutter fra drammenstreffet, bruksbiler begge to.

Det er meg en glede å kunne meddele at denne T3 kommer tilbake på veien om ikkje lenge.TaigAGreEn wrote: