Golf 1 Cabriolet - Skulle bli en sommerbil for å få litt luft i luggen - skulle bare...
3 år gikk og bilen ble plukket ned i molekyler og endte opp som showbil, totalt ombygget i gammel stil, med "litt" ekstra krydder. Luftfjæring ++++

Type 1 -68 "spareversjon" - Skulle bli en sommercruiser - skulle bare fikse litt....
Snart ferdig etter nærmere 3 års bygging, hvorav det siste halve året har vært DØDT pga manglende motivasjon.
Startet her med en letter "ombygging" og fiks av motorbrann, som tidligere eiere desverre opplevde.

I dag er også denne totalt ombygget, spicet med hotrod-krydder. Matt Savannah Beige, luftfjæring +++++++

Jeg skulle bare....
Så tilbake til hvorfor jeg starter denne tråden - jeg har skaffet meg en bruksbil.....
Og denne gangen skal det være en bruksbil. Av ren impuls handlet jeg en -84 transporter vare av en kompis på søndag. Kjenner også at denne bilen blir kickstarten på å få gjort siste innspurt på bobla - for jeg trenger virkelig en kickstart der nå!
Har alltid likt denne versjonen med den klassiske fronten som minner meg om Golf 1.
Så den forblir klassisk, og i beste retroånd - nesten urørt....nesten...
Har ingen bilder av den ennå da den stod litt trangt til, men henter den hjem i løpet av måneden.
Venter med å hente ut skiltene til 1.juli, så slipper jeg unna med 1/2 årsavgift.
Litt info om bilen:
- 1984 transporter vare
- 1.9 bensin
- Burgunder rød med brun innredning.
- Vinduer rundt hele
- Veldig bra med tanke på rust, men skal bytte høyre hjulbue bak.
Og hva kommer til å skje med den:
- Senk, siden det er bruksbil kommer den ikke til å bli ubrukelig lav, men laaaaav nok
- Klassiske hjul som passer til "stilen" jeg ser for meg
- Bronsefargede ruter rundt hele (etterhvert - har det samme i bobla)
- Vintage-reklame for fotobusinessen min (jobber som frilansfotograf ved siden av vanlig jobb)
- Fangerne skal byttes til kromutgaven. Sitter sorte på den nå...
Thats it egentlig =) Kan legge til at senk er bestillt og felger er så og si i boks.
Så ...stay tuned!