Den eneste som har sett bilen etter at jeg var og hentet den lørdag er Mr. Tranphomer. Han slo bare fast at dette ikke var noe prosjekt, men en bil å kose seg med og ta vare på. Det er jeg enig i.
Jeg har kjøpt en eneiers VW Buss Westfalia Club Joker med alt mulig utstyr (eber, kjøl, turteller, fortelt, takstativ fra Westfalia, sykkelstativ/Westfalia hevetak, gass/220V/12V, alarm, etc. Orker ikke skrive alt.). Men litt smårust, ikke noe å bry seg med. Rustbehandlet tre ganger siden ny. Litt overflaterust uten betydning rundt om.
Bilen har hatt ALLE servicer siden ny hos VAG og har 205.000 km på telleren. Pen bil med automat (myk og fin). Jeg kjørte 691 km hjem uten feil. Bilen har fortsatt mobilitetsgaranti. Den har nye dekk s/v, ny eksos i fjor vår, ingen lekkasjer av noe slag, i det hele tatt. Og som om det ikke er nok: Bilens papirer fra ny inkl. kjøpekontrakt med Møller følger med, brosjyrer, maunaler etc.). Jeg ante faktisk ikke at automat er så bra å kjøre med! Og ryker kassa, vel så tar jeg vel og overhaler den et sted. Først nå begriper jeg egentlig hva Der Postmeister har snakka om når det gjelder kjøring med automat....!

Det eneste jeg må gjøre med denne, er en av to ting: Enten kjøre med den eller selge den! Det siste er ikke aktuelt foreløpig. Kanskje selge min T4 Multivan? Som vanlig forstår ikke kjerringa hva jeg skal med denne T3'eren heller (som hun har sagt alle de siste ca. 20 busser jeg har kjøp!). Dette er årets bursdagsgave til meg sjøl. Spørs hvor mange år en har igjen; leve nå!!!!

Flere bilder kommer kanskje en dag.
Bland dere gjerne inn i denne tråden!