Har "forelsket" meg i Vr6 , og har en 96 mod på handa som så vidt
har runda 200" som er greit vedlikeholdt og de fleste service er fulgt!
MEN , det er automat! Går silkemykt som en liten hunkatt og er flott å kjøre...men
så må fornuften komme litt til her...utover at den selvsagt bruker suppe , så er jeg litt
"skeptisk" til å eie en slik bil med automat , har jo lest og hørt om flere havarier .
montere oljekjøler blir nevnt , men når kassa allerede har rulla 200" så er vel det kanskje ikke så forebyggende lenger? Kommer ikke til å dra noe særlig henger , kun ei plastjolle av og til med en vekt på 5-600kg...........Hvordan er erfaringene med disse bilene med aut? Jeg trenger å bli dratt litt ned på jorda her , for dette var virkelig en lekkerbisken å kjøre...men vil jeg eie den?
Vr6 med automat kasse - noe og satse på ?
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Re: Vr6 med automat kasse - noe og satse på ?
Vanskelig spørsmål. Jeg har hatt automat i snart 5 år nå, hatt et havari og funket bra i 110,000 km nå. Jeg har kjøpt ekstra kjøler men ikke montert enda.
Hadde jeg kjøpt en bil med automat igjen? Vanskelig å si.
Hvor mye forlanger han for bilen? Har bilen trukket tilhenger?
Hadde jeg kjøpt en bil med automat igjen? Vanskelig å si.
Hvor mye forlanger han for bilen? Har bilen trukket tilhenger?
-
zimsen
- Car: Volvo 850 som skal byttes ut til en T4 , er på let
Nei jeg tror egentlig ikke at den har dratt henger i det hele tatt. Selve bilen får jeg til en fin pris 25-30 tusen , men det er en del overflate rust som jeg også event skal ta og der blir det også 10 k.
Hadde den vært manuell hadde jeg ikke nølt , men selvom jeg liker automat så sier fornuften at det kanskje ikke er så lurt på en slik bil...usikker som pokker
Hadde den vært manuell hadde jeg ikke nølt , men selvom jeg liker automat så sier fornuften at det kanskje ikke er så lurt på en slik bil...usikker som pokker
Har henvist flere til en automatgearverksted her som mener å ha funnet en løsning på problemet med T4 kassene (bedriftshemmelighet...) Koster ikke mye å forsterke/ bygge om hos de FØR et havari. Har ingen referanser selv på langkjørte biler etter modifisering, men det har kanskje verkstedet?
Transtec på Bryne.
Transtec på Bryne.
-
Morten S.
- -

- Car: Pr dato ingen VW
- Phone: 40413634
Kjenner du til hva de tar for denne jobben?Livar wrote:Har henvist flere til en automatgearverksted her som mener å ha funnet en løsning på problemet med T4 kassene (bedriftshemmelighet...) Koster ikke mye å forsterke/ bygge om hos de FØR et havari. Har ingen referanser selv på langkjørte biler etter modifisering, men det har kanskje verkstedet?
Transtec på Bryne.
Jeg har nå hatt min VR6 med automat i snart 1,5 år. Tipper jeg har kjørt ca 30.000 km. Ingen problemer så langt. Noe av det første jeg gjorde var å bytte olje på kassa. Veivaksel-/turtallsgiver røk etter noen uker eller ingen feil og påkost på bilen så langt. Har gått ca 260.000 km.