Hei excit
Det du beskriver ligner veldig på luftsmerter. Nå vet ikke jeg hvordan du har luftet, men jeg bruker metoden som følger.
Når jeg lufter bremsenne eller clutch, har jeg investert i biltemas bremselufter. denne kobles til trykkluft og det skapes undertrykk i bremselufte-beholder. det medfølger plastslange med en liten gummislange på enden.
denne tres på luftenippel, sørg for å ha helt fult reservoar med br.veske, slangen suger br.vesken igjennom systemet ut av calipper og inn i beholder(bremselufteverktøy)
hvis bilen står slik at du har fri tilgang til alle 4 nippler lufter du systemet på 5-6 minutter. da har du dratt en halv liter igjennom systemet, og dette gjør du alene.
når du bruker pedaltrikset kan du risikere at vanskelig luft som ligger på høyere punkter, siger tilbake til topp mellom hvert pump.
hvis vakuum-metoden brukes, har du en jevn strøm igjennom røra. all luft kommer ut, og får ikke mulighet til å sige tilbake.
jeg har brukt denne på biler med abs bremser, og ikke abs. samt slavesylynder til clutsh. så enkelt at selv mor kan bruke den..ups koster ca 700,- på biltema.
jeg la nylig ut denne beskrivelsen på en T4 tråd her på forumet. Han som plagdes med luft i systemet fikk dette fikset, ved å låne seg et liknende verktøy.
Lykke til