-84mod Dehler på finn.no
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: -84mod Dehler på finn.no
Lars sin. Ligger vel inne under biler tilsalgs her fra før trur jeg. Ifra tidlig i høst?
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
hansstef
- -

- Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
- Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7
stemmer, rå kjerre som selges av en hyggelig kar, hanselger jo den gule ferievogna som ligger der også 
Hans Sæle
Dere følger med, ja... 
:-) Lars I.
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 59 Suburban Apache
Chevrolet 83 S10 Pickup
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
-
extremracing.net
- -

- Car: Caravelle 2,5TDI Audi 80Gl 1973
- Phone: 97580778
t425i wrote:Dere følger med, ja...
om bilen er så spesiell som du nevner i annonsen,så burde du kanskje legge inn noen bilder av bilen fra innsiden??
Golf 2 1,9 TDI
Caravelle 2,5 TDI
Torbjørn her ja
AVWK
Caravelle 2,5 TDI
Torbjørn her ja
AVWK
Enig med deg, men problemet er at jeg ikke har vidvinkel nok til å få til gode bilder av interiøret. Det er også litt i mørkeste laget der den står på lagring nå. Så derfor er det nesten bedre at folk kommer og tar en titt, enn at de tar beslutningen på grunnlag av noen dårlige foto.extremracing.net wrote:t425i wrote:Dere følger med, ja...
om bilen er så spesiell som du nevner i annonsen,så burde du kanskje legge inn noen bilder av bilen fra innsiden??
Men jeg sender noen flere bilder til de som er interessert...
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
-
CarlOt2
- -

- Car: T1, 3 og 4 +Golf1
Noe sånn som dette den ser ut innvendig(?), kan legges ut på FINN med forklarende tekst "illustrasjonsfoto" ?
Husk at bilder selger
Jeg hadde ikke vågd å selge uten masse bilder av en så spesielt fin bil.
Carl Otto
Husk at bilder selger
Carl Otto
Det her er jo den eneste bilen kona egentlig ikke har lyst til å selge, så jeg kan jo ikke prøve alt for mye heller... 
Bildene som CarlOtto har funnet frem stemmer veldig bra, bortsett fra at jeg har en vask ekstra i stedet for dusjen, og vi har TV montert i midten av overskapet.
Bildene som CarlOtto har funnet frem stemmer veldig bra, bortsett fra at jeg har en vask ekstra i stedet for dusjen, og vi har TV montert i midten av overskapet.
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
-
Knut Andersen
- -

- Car: Karmann Gipsy 1981
- Phone: 41668466
Sånn generelt litt off topic..eller noe sånt, om jeg kan si det?
Annonser på Finn, autodb osv.. er verdiløse uten bilder av interiøret, selv så jakter jeg på en fullsize bil.. alt fra usabil til Rolls, finner stadig interessante biler på nett.. de fineste står gjerne langt vekk, sørlandet, vestlandet nordnorge osv..
Annonser på biler med kun bilder av karosseriet, uten bilder av interiør, det er annonser som blir forkastet fort..
Om ikke selger vil vise interiøret eller andre viktige "posisjoner" på kjøretøyet så er han heller ikke interessert i å selge, eller så skjuler selger noe som han skal "snakke" seg inn i når du har reist langt og står der med dollar i lanken og synes du ikke kan reise tomhendt hjem igjen.. ..
Det er inni bilen jeg og familien skal sitte og føle høy trivselfaktor..
Noe billigere å reparere karosseri og mekanisk enn det er å trekke opp et nytt interiør.
Nyeste tilskudd i "stallen" er en Rover 216i. 1993 modell Cabriolet, lav km. 122hk, med meget fint skinninteriør, masse eldingster som går opp og ned, Ny kalesje, osv.. mekaniske feil det var det, og det er fikset hjemme på gårdsplassen.. har ikke fått en fullsize enda, men har fått meget høy trivselfaktor for en billig peng..kjøpte bilen på impuls fordi interiøret var så fint på bildene...
http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=24782251
Annonser på Finn, autodb osv.. er verdiløse uten bilder av interiøret, selv så jakter jeg på en fullsize bil.. alt fra usabil til Rolls, finner stadig interessante biler på nett.. de fineste står gjerne langt vekk, sørlandet, vestlandet nordnorge osv..
Annonser på biler med kun bilder av karosseriet, uten bilder av interiør, det er annonser som blir forkastet fort..
Om ikke selger vil vise interiøret eller andre viktige "posisjoner" på kjøretøyet så er han heller ikke interessert i å selge, eller så skjuler selger noe som han skal "snakke" seg inn i når du har reist langt og står der med dollar i lanken og synes du ikke kan reise tomhendt hjem igjen.. ..
Det er inni bilen jeg og familien skal sitte og føle høy trivselfaktor..
Noe billigere å reparere karosseri og mekanisk enn det er å trekke opp et nytt interiør.
Nyeste tilskudd i "stallen" er en Rover 216i. 1993 modell Cabriolet, lav km. 122hk, med meget fint skinninteriør, masse eldingster som går opp og ned, Ny kalesje, osv.. mekaniske feil det var det, og det er fikset hjemme på gårdsplassen.. har ikke fått en fullsize enda, men har fått meget høy trivselfaktor for en billig peng..kjøpte bilen på impuls fordi interiøret var så fint på bildene...
http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=24782251
http://www.rpm.no
1971, T-211, Brannbil
1981, T-251-021, Karmann Gipsy
1991, T-255-299, Caravelle C Syncro
1963, T-1, Luftwaffe
1963, T-1, Beach Buggy
1969, T-147, Friolin
1970, T-1, Mania Spyder
1952, T-1, RPB Piraya
2001, Chrysler Sebring Cab
1971, T-211, Brannbil
1981, T-251-021, Karmann Gipsy
1991, T-255-299, Caravelle C Syncro
1963, T-1, Luftwaffe
1963, T-1, Beach Buggy
1969, T-147, Friolin
1970, T-1, Mania Spyder
1952, T-1, RPB Piraya
2001, Chrysler Sebring Cab
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Enig med Knut, noe som også er retardert vekk
Det lukter svindel på Finn når det ikke er bilder av det som skal selges, men "noe lignende". OK, en hund. Fire bein, hale og snute. Men derfra og til akkurat den hunden, da ?
Nå er bilen forsøkt beskrevet her, og jeg i min ringe visdom ser ikke grunn til å tro det er snusk ute og går med akkurat denne bilen - men eneste måte å overbevise andre på, er å begynne bruke ærlighet. Ved å legge ut bilder av din bil, farmann.
Ikke noen andre sin, da kunne du like gjerne lagt ut bilder av en Lada
Det lukter svindel på Finn når det ikke er bilder av det som skal selges, men "noe lignende". OK, en hund. Fire bein, hale og snute. Men derfra og til akkurat den hunden, da ?
Nå er bilen forsøkt beskrevet her, og jeg i min ringe visdom ser ikke grunn til å tro det er snusk ute og går med akkurat denne bilen - men eneste måte å overbevise andre på, er å begynne bruke ærlighet. Ved å legge ut bilder av din bil, farmann.
Ikke noen andre sin, da kunne du like gjerne lagt ut bilder av en Lada
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
Nå må dere ti stille her. Blir mye gnåling og generell synsing og svært lite relatert til akkurat denne annonsen. Bilder? Spør Lars om bilder da!
Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
-
Alf Torp
- -

- Car: 86/91 T3 JX/AAZ
- Phone: 40-62-70-60
Hiver meg på med en kommentar om Dehleren til Lars... fordi det dreier seg om akkurat hans bil 
Jeg og en kompis kjørte denne Dehleren til Västerås i fjor sommer. Sengen nede er meget komfortabel, sengen oppe er mer i "barnestørrelse" og litt for trang for voksne. Bra jeg snorker så kompisen flyttet ut i teltet istedenfor.
Bilen er svært trivelig å dra på tur med. Komfortabel å kjøre, lavt stressnivå gjør at 1.9 og mangel på effekt ikke er å betrakte som en mangel men en feature. "Tar det en halvtime til sier du? Da rekker vi en kaffekopp til da." Helt i orden.
Bilen er stille, stabil med tanke på relativt høyt tyngdepunkt og har alt man kunne ønske seg av en så kompakt bil. Drivstofforbruket var heller ikke ille. Masse plass til å pakke bort klær og utstyr, Campingutstyret fungerer bra, lading av ekstra batteri også.
Til slutt: Denne bilen har sjel. Jeg fikk skikkelig feriestemning umiddelbart og den holdt seg hele turen. Meget høy trivelsfaktor og et sjarmerende bekjentskap. Den er også meget velholdt (personlig mening) og bør ABSOLUTT ses.
Bilder sier mer enn tusen ord, men oppmøte sier mer enn tusen bilder.
Dersom pengene fantes ville jeg helt klart kjøpt denne. Den ble min absolutte favoritt etter 4 dager på tur og vil gi mye glede til en ny eier.
Egentlig håper jeg at Lars ikke får solgt den, for da kan jeg kanskje dra på tur med den igjen
Jeg og en kompis kjørte denne Dehleren til Västerås i fjor sommer. Sengen nede er meget komfortabel, sengen oppe er mer i "barnestørrelse" og litt for trang for voksne. Bra jeg snorker så kompisen flyttet ut i teltet istedenfor.
Bilen er svært trivelig å dra på tur med. Komfortabel å kjøre, lavt stressnivå gjør at 1.9 og mangel på effekt ikke er å betrakte som en mangel men en feature. "Tar det en halvtime til sier du? Da rekker vi en kaffekopp til da." Helt i orden.
Bilen er stille, stabil med tanke på relativt høyt tyngdepunkt og har alt man kunne ønske seg av en så kompakt bil. Drivstofforbruket var heller ikke ille. Masse plass til å pakke bort klær og utstyr, Campingutstyret fungerer bra, lading av ekstra batteri også.
Til slutt: Denne bilen har sjel. Jeg fikk skikkelig feriestemning umiddelbart og den holdt seg hele turen. Meget høy trivelsfaktor og et sjarmerende bekjentskap. Den er også meget velholdt (personlig mening) og bør ABSOLUTT ses.
Bilder sier mer enn tusen ord, men oppmøte sier mer enn tusen bilder.
Dersom pengene fantes ville jeg helt klart kjøpt denne. Den ble min absolutte favoritt etter 4 dager på tur og vil gi mye glede til en ny eier.
Egentlig håper jeg at Lars ikke får solgt den, for da kan jeg kanskje dra på tur med den igjen
Mvh,
Alf
- 86 T3 Doka Syncro 1.6TD
- 87 T3 Varius Syncro 1.6TD
- 88 T3 Caravelle Syncro 1.6TD Trufa Halvcamper
- 90 T3 Doka Syncro 2.1 MV
- 68 Reliant Scimitar Se4c Coupe
- 88 Reliant Scimitar SS1
- 81 Yamaha Tr1
- 99 Yamaha Vmax
Alf
- 86 T3 Doka Syncro 1.6TD
- 87 T3 Varius Syncro 1.6TD
- 88 T3 Caravelle Syncro 1.6TD Trufa Halvcamper
- 90 T3 Doka Syncro 2.1 MV
- 68 Reliant Scimitar Se4c Coupe
- 88 Reliant Scimitar SS1
- 81 Yamaha Tr1
- 99 Yamaha Vmax
Selvsafgt håper jeg at noen kjøper den, at Lars får solgt den , helst til noen i miljøet. Flott bil dette. Og selv uten bilder: du får helt sikkert et ærlig kjøp fra Lars. Jeg har kjøpt en bay av han en gang, og det var ikke mye tull og tøys med det. Så slå til her folkens - med eller uten bilder i annonsen. Mer skal jeg ikke blande meg inn i denne annonsen (egentlig litt mye dette også).Alf Torp wrote:Egentlig håper jeg at Lars ikke får solgt den, for da kan jeg kanskje dra på tur med den igjen
erjo
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no