Ja, ser der, ja !
Bra planer. Sitter med deler av samma retninga jeg kommer til å gå, har "NAVI" men mangler støttestag & tjafs inni dashen, samt deksel uttapå dashen og det så jeg for meg å avvente med å skaffe til jeg har sånn ælæktrisk "climatronic"utatyr.
Min intensjon er også å skaffe cd-veksler til NAVIenheten men om jeg kan slenge på en DVD-veksler istedet, som da også kan spille av DVD'er så vil jeg jo mye heller ha montert en sånn en istedet for en CD-veksler
Noen som veit om det er mye jeg mangler i forhold til den "standard" tre-knapps-A/Cen som bilen ble levert med ?
Har forsøkt å lese meg opp på vagcom men der møter jeg vagcom's begrensning for de har ikke nok bilder av de forskjellige versjoner av bilene
Jeg har NAVIenheten, GPS-antenna og noe tjafs rundt slikt - altså hardware til enheten. Ikke noe stag eller deksler for montasje i eller på dashbordet.
Møller får ikke til å svare på dette, og ikke ser jeg for meg å ta med campingstol og bok for å sitte der og avvente til de har leita seg ferdig
(Vil Gumpen være et godt sted å sende forespørsel om dette, forresten ??)
Ref. climatronic så mener jeg at jeg har sett panelet montert i "Multivan"-logoen oppe i taket, men da er vi gjerne over på California, kanskje ? For en California er jo ingen Multivan og dermed "må" vel den logoen vekk ?
Da å sette panelet til climatronicen opp dit er jo en effektiv måte å fjerne logoen på, men ikke nødvendigvis noe jeg selv vil gjøre - noe må jo stå under NAVI-enheten.
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=22394
Ikke mye jeg har gjort med bilen, og nå er det for kaldt så jeg haier til meg litt her og litt der med en slags forhåpning om at dette kan bli trødd på plass i dashbordet når det begynner bli varmt ute.
mvh,
Yngve S
EDIT - Stein :
Det dashbordet du avbilda her, viser NAVI og Climatronic på høyre del av senter på dashbordet.
Men mellom denne delen og sigarettenneren er det "noe" - Er det styringsenheten til Webasto eller Eberspächer i en mere fancy utførelse ??
For jeg har en simplere controller tapet fast på utsia av dashen min, fra Eber, og om det der er noe jeg kan bruke ifm utbygginga/forbedringa av den Eberspächerløsninga jeg idag har, så vil jeg jo selvsagt det