Takk for det! Har handla dieselfilter og ventar berre på at eg skal "få ut fingern" . Har på følelsen at det er det som tek mest tid Uansett håpar eg at eit filterskifte skal gjere susen. Bilen har slitt litt i vinter, spesielt i motbakkane når bilen er kald. Har null kraft og må ta dei i første gir. Har fylt på kondensfjernar.
Ser at det er delte meiningar om behovet for å fylle filteret med diesel før eg monterar det. Nokon av dykk som har meiningar om det?
sjekk luftfilteret ditt også , den sorte boksen på venstre side er det litt tett er det som om du skal løpe opp en bakke med teip på munnen og bare puste i nesa
x vw 87 syncro 1,9 tdk m sperre bak 8 seter og monsterhjul.. militær camo
fyll det først. Så slipper du brenne opp starteren din når du kinner og kinner og i værste fall må til å lufte på dysene for å få liv i bilen igjen fordi du har masse gøy luft i systemet.
Takk for gode råd! Har skifta filter idag. Uproblematisk Fylte filteret, og den starta utan problem. I morgon blir det nytt luftfilter Det er gylne tider for den gamle, gode bilen!
Kjøpt filter på biltema, ser at det bare har to tilkoplinger, men det som står i bilen har 4? Må jeg bytte det, elelr går det ann å bruke? Hva er alle de 4 tilkoplingene til?
Du har fått feil filter, sikkert til eldre bil. Tror det nye filteret kom i 88?
På eldre går returen rett til tanken, på nyere går returen innom filteret, derfor flere tilkoblinger.
56 Type 1
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach T3-Society