noen som vet hva jeg trenger. jeg hadde tenkt den her spilleren http://www.kenwood.eu/products/car/mult ... 0/details/
med reverse tilt pga skrått dashbord. hvilken ledninger tenger jeg osv?
Pål_B wrote:Kanonfin spiller det der. Har montert flere slike, og 9260 i det siste, og kan ikke annet enn si de fungerer veldig bra på alt. Navi, ryggekamera, dvd m.v.
Antagelig har ikke bilen din canbus, så da holder det med en quad-lock til ISO adapter, en antenne overgang med phantom-power og en monteringsramme.

hei! glemte og nevne det! det er en 06/07 modell. registrert i norge for første gang i 07. må skjekke chassie nr om d er en 07 utgave eller en 06. for tok eu på den iår..Martin Sandvik wrote:om du har en 2010 modell T5 så har den canbus om det er 2004-2009 så trenger du ikke denne kabelen men en kabel som heter 970079 hos VW inkl antenne forsterker

Du får si fra dersom du finner noe sånt. Har letet, uten resultat.quatro84 wrote: skal se om jeg får tak i et panel jeg kan innebygge i hanskerommet med usb kontakter sd kort osv.

Dersom du har en ledig plass i forbindelse med dashen kan du sette dit en 3,5toms dings for PC istedet. jeg holder på med litt tilpassing av kablene til en slik dings. Da får jeg full kortleser, USB og fint blått lys i en av hullene på T4 en.snekkern wrote:Du får si fra dersom du finner noe sånt. Har letet, uten resultat.quatro84 wrote: skal se om jeg får tak i et panel jeg kan innebygge i hanskerommet med usb kontakter sd kort osv.