Vi har nå bestemt oss for og beholde vår Multivan og derav selger jeg vår T3 Reimo.Bilen blei kjøpt i mars mnd på Hitra i Mars med gåen motor,bilen er en 1987 Mod ombygd til diesel.jeg har kjøpt en motor som skal være overhalt.1,6 Td.Motor har fått ny Turbo.Fikk skilter på Mandag så har ikke fått prøvd bilen så mye ,men det lille jeg har kjørt er den rask og god og kjøre.5 Trinns kasse.Bilen har rust i skjøter og litt i stigtrinnene,Stålplast ja noe av det også.Sykkelstativ finns men trenger da nye dempere,så noen dager i garasjen hos max mekker så har du en fin bil.Alufelger på sommerdekk,det er det jeg har.1 sett.Bilen har en skarp bulk bak venstre hjørne.Den ser fin ut innvendig, gassvarmer også sikkert noe/masse glemt men ring så kommer det vel etter hvert.Bilen kostet meg 12,000.Sikkert mye,men vis man er intr i en sånn bil så er ikke det mye.Har som sagt kjøpt og satt inn motor/Turbo m/m.Bilen er Godkjent til 2011 og selges ferdig rega+Årsavgift.Så er du virklig intr så kom med et vettu bud.Må ikke selge,men ser ikke noen grunn med to feriebiler om sommeren. Har en Doka jeg vil begynne på som bruksbil,så skambud frabedes,jeg selger bilen uten egen fortjeneste ,bare for selvkostnad.Ring meg utennom arbeidstid så får du vite mer.Sms besvares ikke.Bilder kan sendes etter avtale på mail i helgen ved intr.
Mvh Vidar
93873791