Driter bjørnen i skogen?LARSER´N wrote:Hepp volkens....jeg er endelig klar for burgermeal på mandag 04 01 10...flere??
Jo, det skal bli godt med et magert burgermåltid etter ribbe, pinnekjøtt, kaker etc.
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass
Driter bjørnen i skogen?LARSER´N wrote:Hepp volkens....jeg er endelig klar for burgermeal på mandag 04 01 10...flere??
Det var jo kjipt å høre!LARSER´N wrote:Joda maten var god den men blei alene .....
Bedre lykke neste gang
Å kjøre innom stasjonen er vel strengt sett ikke nødvendig?ThorAlex. wrote:Som sagt i den andre tråden så ankommer jeg Trondheim med buss klokka 1930, om noen kan plukke meg opp på stasjonen (og returnere meg etterpå) så er jeg med.

Jeg kommer gjerne. Andre?VWegard wrote:Da er mandag 2. august rett rundt hjørnet..
Dukker det opp noen på mandag?

Jupp, har planer om burger i dag.Syncronaut wrote:Da er det tid igjenBjørnar, Bent, Lars og jeg har tenkt oss avgårde... Noen flere? Vegard?

Første mandagen i hver måned kl. 20.00 på Burger King på Tunga.Rudeboy wrote:Kjører dere lørdagskaffen på mandager ?
Ikke for noe annet, det er lenge igjen til jeg teoretisk sett kan være i nærheten, men det kunne vært greit å vite.