Jeg får si som resten av gjengen, flott bil !
Og jeg har fått vann på mølla for en dag bli spurt av kona om jeg handla emblemfri svart grill allikevel, hun mener det skal være logo i front
Skjønt, jeg liker chrome også så det er ikke sikkert det blir svart versjon i fronten når emblemet "forsvinner".
Fargen din ser da ut som min, Himmelblau står det i boka - men flere sier tecno blau og da funderer jeg på om det skille oppsto mellom "vanlig" lakk og metallic som vi vel begge har ?
Himmelblå er da fin farge på bilene, det er en lysere blå og minst en mørkere blå men av dem alle har vi da jaggu fått rekti farge
Stikk i strid med alle andre spoilere på bakluka mener jeg din ser fin ut, og jeg pleier haaaate sånn styggedom
Det er om jeg ikke tager mye feil samma sort som Martin busforumguru hadde på gammelbilen ? It works for me, men jeg slenger ikke en sånn en bakpå Multivanen min, nei.
Jeg syns lyktebøylen din så pen ut til blåfargen, ikke bekymre deg for PKK for jeg tror jeg har rett når jeg hevder dette er en Cobrabøyle og de finnes det papirer for godkjenning & innskriving til vognkort for. Husk at det er gjerne her skillet mellom lyktebøyle og kufanger går, bøylen gir etter og lar fotgjengerne overleve mens kufangeren klipte istykker kyr og andre som forvillet seg foran bilene - noe som vel er hovedårsak til at kufanger ikke er tillatt, folk er for dumme til å ikke komme i grillen på biler så da må vi hjelpe dem til overlevelse (de har neppe hørt om Darwin på Biltilsynet)
Rent bortsett fra Landstreffet i Tinn sistehelga i september, hva slags planer har du for bilen ? Sleng ut noen bilder fra innsia av bilen også, da - jeg er nyskjerrig