Nedre Bærekule HS /4

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
Pyro_smurf

Nedre Bærekule HS /4

Post by Pyro_smurf »

Hei

Etter feilbestillig har jeg en stk nedre bærekule til T¤ H side fremme som jeg enten må selge eller returnere. Siden jeg må sende den i retur er restberdien lav, så hvis noen har lyst på en bærekule, så blir den din for 200,- (Det er ikke biltema kule) Jeg drar på ferie i dag, så enten må det skje fort eller så blir den returnert. Men hvis du bor på strekningen OSLO-Moss eller Horten-Tønsberg og kunne møte meg på veien, eller bor i Oslo så kan det sikkert ordnes med lev/henting i dag.

Espen
Espen
'97 Caravelle
bussemannen
Car: 06 Caravelle t5, Vw Touran
Phone: 90596884

Re: Nedre Bærekule HS /4

Post by bussemannen »

Pyro_smurf wrote:Hei

Etter feilbestillig har jeg en stk nedre bærekule til T¤ H side fremme som jeg enten må selge eller returnere. Siden jeg må sende den i retur er restberdien lav, så hvis noen har lyst på en bærekule, så blir den din for 200,- (Det er ikke biltema kule) Jeg drar på ferie i dag, så enten må det skje fort eller så blir den returnert. Men hvis du bor på strekningen OSLO-Moss eller Horten-Tønsberg og kunne møte meg på veien, eller bor i Oslo så kan det sikkert ordnes med lev/henting i dag.

Espen
Hallo, har du bærekula enda? Passer denne på 99 t5 tdi så kan jeg være intr.
Pyro_smurf

Post by Pyro_smurf »

Jeg har bærekula men den passer etter det jeg vet til T4 frem til facelift utgaven (midtten av 96). Har også en stk ovre (ukjent kvalitet) og en nedre til samme også ukjent kvalitet.

Espen
Espen
'97 Caravelle
bussemannen
Car: 06 Caravelle t5, Vw Touran
Phone: 90596884

Post by bussemannen »

Oki, da passer den ikke til min da.
Post Reply