Hei,
Får ikke kjøleviftene på bilen til å gå. Holdt på i hele kveld med feilfinning uten hell. Viftene virker hvis jeg tilfører strøm og de sikringene jeg fant er hele.
Det sitter jo et rele i motorrommet som kan være synderen, men vet ikke om disse ryker ofte?
I motorrommet har jeg også en sikringsholder som inneholder 3 sikringer, 2stk 30amp og 1stk 5amp(sitter rett foran batteriet feste på selve batteri festet), hva er disse til? Under denne boksen(under på venstre side) sitter det en multiplugg med 3 pinner, men hos meg er det ingen plugg/ledninger plugget inn der. Dvs at disse 3 sikringene danner en bro, men går ingen steder. Mener jeg har lest at det skal være sikring for kjølevifte i motorrommet, men pluggen min kan liksom ikke ha forsvunnet.. Noen som har lik sikringsholder som gidder å sjekke om de har noe plugget i under?
Mange takk,
Sikringsholder motorrom / Kjølevifte problem - LØST
Sikringsholder motorrom / Kjølevifte problem - LØST
Last edited by SCar on 21 Jul 2010, 14:40, edited 1 time in total.
Sean
--------------------
2000 VR6
--------------------
2000 VR6
-
toaake
- -

- Car: T4 1995
- Phone: 92498323
Re: Sikringsholder motorrom
på min 95 mod så er det sikringer ved batteriet der, di hadde ryki så min virka ikke, men kan se på en annen bil som er litt nyere å se åssen den ser ut 
Torgeir Aaker
1958 T2 Split buss (Gml militærbil)
1958 Boble
1966 Taksenket boble
1972 Jubileums Boble
1974 innkortet golf 1.5D
1995 Caravelle
1958 T2 Split buss (Gml militærbil)
1958 Boble
1966 Taksenket boble
1972 Jubileums Boble
1974 innkortet golf 1.5D
1995 Caravelle
-
therkildsen
- -

- Car: T4 00mod 2,5tdi 102hk
- Phone: 932 fem tre 574
Re: Sikringsholder motorrom
kansje du kan finne noen svar her i denne tråden http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=5&t=22373
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
Re: Sikringsholder motorrom / Kjølevifte problem - LØST
Da var problemet løst, både det at viftene ikke gikk og sikringsboks mysteriet.
Sikringene er ikke i bruk i min VR6, er visst til noe TDI greier, så jeg har ikke denne pluggen..
Det at viftene ikke gikk var pga formotstandene til viftene var irret/rustet istykker. Byttet disse og viftene gikk så fint.
Takk for tips og hjelp underveis.
Sikringene er ikke i bruk i min VR6, er visst til noe TDI greier, så jeg har ikke denne pluggen..
Det at viftene ikke gikk var pga formotstandene til viftene var irret/rustet istykker. Byttet disse og viftene gikk så fint.
Takk for tips og hjelp underveis.
Sean
--------------------
2000 VR6
--------------------
2000 VR6