t4 vw Profile ambulanse ombygges til Multivan
Da har eg kjørt noen tusen km med bilen. Har stort sett fungert fint, noe småplukk har det vært. har måttet skiftet en driver på sentrallås og må skifte vindusheis på samme dør. Ellers så skulle reg reim mm skiftes, men det var gjort på 261000km, bilen er nå gått 273000km så det trengs ikke enda. Har skiftet filtre og olje. Automat kassen ble skiftet på 258000km. Lekker olje fra ett eller annet sted på motor, venstre side når du glor ned i motorrommet, vet ikke fra hvor. Sirkulasjonspumpa for dieselvarmer går stort sett hele tiden, så der trekker eg ut kontakten, noen som har forslag til løsning?? I dag begynte ladelys å blinke under kjøring, tror det kan ha med at rg ikkr har dekselet under motor samt at det var masse vann i veien. Lurer på om det kan ha sprutet opp i dynamoen......
-
ambusbroder
Nei blir ikke solg som russe bil nei.. men den blir gitt til din niese som skal bruke den som russe bil.Som sagt kommer ikke t3 til å bli solgt, hverken som russebil eller annet, har dulla med den i mange år, dessuten så har eg jo restaurert en tidligere russebil, så eg vet nok hva som sjer når dem blir bruk til dette
Re: t4 vw Profile
da er det på tide med litt oppdatering. Bilen har vært gjennom ett vannpumperas, pumpen var gått 17000km og firmaet som skiftet vil ikke gi erstatning, da de ikke finner produsent på pumpen og at eg fikk reprert den på annet verksted. Da eg ikke hadde peiling på ka som var gale fikk eg tauet den til naboens verksted. Heldigvis overlevde motoren selv om registerreiman gikk av......
Må nok finne meg en delebil med manuel kasse da automaten slurer og det gidd eg ikke kjøre med. Har nå kjøpt multivan innredning i grå velour(ser det ut som på bilder) som blir levert i nær framtid og forhåpentligvis montert i løpet av sommeren, må først lugge ut ambulanse innredningen... to be continued............
Må nok finne meg en delebil med manuel kasse da automaten slurer og det gidd eg ikke kjøre med. Har nå kjøpt multivan innredning i grå velour(ser det ut som på bilder) som blir levert i nær framtid og forhåpentligvis montert i løpet av sommeren, må først lugge ut ambulanse innredningen... to be continued............
Bilder da?
har bare de som ligger på side 1, skal ta bilder når eg har fått innredningen, og når denne monteres...
Da var innredningen mottat, og er gledelig overrasket over hvor hel og pen den var. Litt vask og rens så blir det toppers...
Det er ikke den vanlige multivaninnredningen i sroff, men i grå velur med svake røde blå mm spettinger... Skal bli et godt puslespill å få montert dette sammen i min lange utgave. Håper skurehull mm stemmer. I og med at eg har lang utgave, må eg ha fatt i sidebekledning under bakerste sideruter begge sider, så om noen har så er eg int...
Da står det en 98 mod caravelle m manuell kasse på tunet. Skal pelle ut girkassen og få den montert i ambuen....
-
extremracing.net
- -

- Car: Caravelle 2,5TDI Audi 80Gl 1973
- Phone: 97580778
hoho blir litt skruing framover da på deg
hehe kjekt og bygge om til manuell kasse.
Golf 2 1,9 TDI
Caravelle 2,5 TDI
Torbjørn her ja
AVWK
Caravelle 2,5 TDI
Torbjørn her ja
AVWK
Hvordan gikk det med multivaninnredningen?
Hvis jeg noen gang skulle finne på å avansere fra T3 til T4 er det noe sånnt jeg kunne tenkt meg... altså lang T4 multivan
Og VW lagde vel egentlig aldri det 
Hvis jeg noen gang skulle finne på å avansere fra T3 til T4 er det noe sånnt jeg kunne tenkt meg... altså lang T4 multivan
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Har ikke begynt å montere den enda. Håper på å få den inn i sommer, men med nytt hus er det mye som må gjøres vettu....
Skal ta bilder underveis...
Har begynt å "demontere" ambulanse innredningen, dvs å rive ut er vel et bedre uttrykk. Innredningen er ikke montert med tanke på at den skal ut igjen. Den er limt fast med Sika lignende stoff, så det er å bøye ut og skjære/knekke seg vei nedover. Det gledelige er at det er fester til seler + at den er isolert m glava.

[/img]

[/img]
Last edited by amubus on 16 Jul 2010, 21:27, edited 1 time in total.
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
Spesiell bil det der Roy
Har sett flere T4 ex-ambulanser i daglig privat bruk, men ingen som det har blitt stelt med. Eg heier på deg!
Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
Litt samling av deksler i dag, samt fikset det låsbare rommet under passasjersetet....
-
henning
- -

- Car: t4 2,4d multi allstar
- Phone: 92247052
du får nå bare skrike ut om du trenger hjelp til noe
den ene tjenesten er den andre verd vettu 
Henning
T4 6-seters kombi 94 (solgt)
T4 multivan allstar 94 2,4d
(solgt)
uten buss for tiden..
Multivanmafiaen
uten buss for tiden..
Multivanmafiaen
jepp, takk for det...
putler no på mellom malings strøkene....
-
henning
- -

- Car: t4 2,4d multi allstar
- Phone: 92247052
ja du har vel nok å henge fingrene iamubus wrote:jepp, takk for det...putler no på mellom malings strøkene....
Henning
(solgt)
uten buss for tiden..
Multivanmafiaen
uten buss for tiden..
Multivanmafiaen
Ja, er ikke problem å få dagene til å ga, men litt buss skruing må man få til innimellom...
Har begynt å montere på interiøret. Blir litt plunder iogmed at eg ikke har demontert det sjøl. Kjekt da å ha en delebil å kikke på..... Det synes som om det er endel klips etc som ikke kom med. Får det nok til til slutt....