og dette festet her (3 hull kun 1 som synes)

og listene må monteres med døren demontert?

Den heter Sony MEX-bt3800u, ipod styring, bluetooth, 3 linjeutganger ++ , latterlig mye for pengeneNorBullitt wrote:Hvilken spiller kjøpte du?
Jeg kjører også Spotify og bluetooth i den andre bilen min.
Men trenger en spiller til Caravellen også...

Nok en gong, bare minne om mulig konflikt med skyvedør... Men alt kan ordnasEndre D wrote:Da var felgene tilbake på bilen![]()
Må si meg utrolig godt fornøyd med resultatet, både utseende og kjørekomfort - selv med 18" er den silky smooth!![]()
Noen synes kansje den er litt høy bak, men jeg er glad i stuk, så det passer meg bra.. Det den derimot skriker etter er noen saftige spacere der bak.
Ja jeg er klar over det, skal måle nøye før spacere bestilles - pr nå ser det ut til at det smyger med en 20mm uten mods på døraLivar wrote: Nok en gong, bare minne om mulig konflikt med skyvedør... Men alt kan ordnas

Skyggen av busk over hjulbuen der kunne lett mistolkes som en fet lakkjobbEndre D wrote:Da var felgene tilbake på bilen![]()

Rundlyktgrill er innkjøpt - stay tuned!Livar wrote:Trur denne bilen hadde kledd rundlyktgrill med klarglasslykter pluss ei grillist...