Startproblem 2.5 tdi
Startproblem 2.5 tdi
Har problem med å starte ,må gløde 2 ganger enda så harkler det seg i gang .Har byttet glødeplugger ,gløderelee og prøvd uten tempraturføler koblet ,sjekket det jeg tror er glødesikring,men ingen forskjell. noen som har tips på hva jeg kan sjekke .Skal prøve tangampermeter neste.
Re: Startproblem 2.5 tdi
Min starter fint ned til 0,muligens på minussiden uten å gløde.Jeg hadde endel problemer med start.Jaget litt på tomgang og.Det var dieselpumpa som hadde tatt kvelden....Kan og være dysene som ikke forstøver skikkelig.
Ikke sikkert det er problemet hos deg,kan være glødinga som er dårlig.Så lenge pluggene er byttet,kan du gå ut fra at disse virker.Da er det lettere å bare måle at det er strøm på skinna til glødepluggene.
Ikke sikkert det er problemet hos deg,kan være glødinga som er dårlig.Så lenge pluggene er byttet,kan du gå ut fra at disse virker.Da er det lettere å bare måle at det er strøm på skinna til glødepluggene.
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
For tiden uten VW buss, men....
For tiden uten VW buss, men....
Re: Startproblem 2.5 tdi
Vet ikke om hvordan det er å kjøre uten, men byttet lignende på audien min, var bare å trekke opp en klips, for så å ta ut gamle og sette ny rett inn. Det kan renne ut litt kjølevæske, så ikke gjør dette når motor er varm...
Pål Strand