Hei er det noen som vet hvor mye ørginalsenk er på coach i forhold til vanelig transporter.
Tengte på et 50/50 sett, med 16 tomms felger. Men vet ikke om jeg bør gå for et enda lavere.?
coach høyde.
Re: coach høyde.
25-30mm i forhold til Caravelle C. Transporter er ofte enda høyere originalt. Vet ikke hvor mange forskjellige originalfjører som fins, men en tom Transporter er jo veldig lett da.
Oppgitt høyde på senkesett varierer veldig mye, så det må nesten prøves. Alternativt kan du si fabrikat som du tenker på, kanskje noen her har erfaring med samme type. Har H&R 45mm selv, senker nok mest fremme, men hvor mye er jeg usikker på.
Oppgitt høyde på senkesett varierer veldig mye, så det må nesten prøves. Alternativt kan du si fabrikat som du tenker på, kanskje noen her har erfaring med samme type. Har H&R 45mm selv, senker nok mest fremme, men hvor mye er jeg usikker på.
-
boblebuss
- Car: t3, rico camper, splitt pickup, bay camper delebil
- Phone: 91680617
Re: coach høyde.
ok takk for svar.
må nok bare prøve og se hvordan den blir. får tenke litt over hvor langt ned jeg vil gå.
må nok bare prøve og se hvordan den blir. får tenke litt over hvor langt ned jeg vil gå.