Har en 1991 mod caravelle c. Som eg har ombygd til 1,9 AAZ. På grunna av at JXen var defekt.
Bilen funka heilt supert dei 2 første dagane.
Heil til motoren ikkje lenger fekk tilstrekkelig kjøling.
Det eg veit er at kjølevatnet ikkje sirkulere i motoren. For sjølv om motoren er varm, er ikkje
varmeapparatet det. Og når eg ser i ekspansjonstaken ser eg ikkje noke sirkulasjon.
Så eg trur kanskje at det kan vere vannpumpa som har tatt kvelden, men syns at det er litt rart.
Noken som har opplevd noke av det samme?
Problemer med kjøling på caravelle.
-
lossenbal
- Car: T3 Sika Syncro 4WD 1991 & T3 Doka 2,1 1986
Problemer med kjøling på caravelle.
Øyvind Sivertsen
- T3 Sika Syncro 1991
- T3 Doka 2,1 1986
- 1,6TD 1991
- T3 Sika Syncro 1991
- T3 Doka 2,1 1986
- 1,6TD 1991
-
Tur-Bo
- -

- Car: 2000 t4 syncro
- Phone: 46925366
Re: Problemer med kjøling på caravelle.
Er lufta ute av systemet ? og åpner termostaten ?
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
-
lossenbal
Eg lufta systemet og alt fungerte fint.Tur-Bo wrote:Er lufta ute av systemet ? og åpner termostaten ?
Trudde at det var termostaten som var ødelagt, så eg kjøpte inn en ny og bytta.
Men fremdeles det samme problemet.
Øyvind Sivertsen
- T3 Sika Syncro 1991
- T3 Doka 2,1 1986
- 1,6TD 1991
- T3 Sika Syncro 1991
- T3 Doka 2,1 1986
- 1,6TD 1991
Korleis lufta du...?
Erfarte på min at ein må vere veldig bevisst på å få ut ALL lufta. Dette involverar å anten helst heve fronten høgt opp og gjennomfløre ei nokså innfløkt lufteprosedyre. ein kan og jukse med å heve ræva på bilen høgt opp. Søk på nettet om du lurer på denne prosedyra, så finn du den nok.
Har du kjent etter på slangane ut frå motor om dei vert varme? vert radiatoren varm? Om vasspumpa er gåen skulle ein tru det vart litt ulyd også.
Du må og sjekke ALLE slangeklemmer og sørge for at slangar på kjølesystemet er frie for hol. Det som kans kje når bilen har vore varm og blir kald igjen er at det vert vakum i systemet når vatnet kjølnar og det kan verte trekkt inn luft gjennom hol som er så små at vatn ikkje lek ut når motoren er i drift. Dette kan skje i både varmeapparatkretsen og i kjølekretsen. Så her har du litt å gjere på
Du må og sjekke om det boblar i ekspansjonstanken din når du gir gass på motoren. I verste fall kan jo motoren du satte inn ha ein gåen toppakning som gir deg luft i systemet.
Erfarte på min at ein må vere veldig bevisst på å få ut ALL lufta. Dette involverar å anten helst heve fronten høgt opp og gjennomfløre ei nokså innfløkt lufteprosedyre. ein kan og jukse med å heve ræva på bilen høgt opp. Søk på nettet om du lurer på denne prosedyra, så finn du den nok.
Har du kjent etter på slangane ut frå motor om dei vert varme? vert radiatoren varm? Om vasspumpa er gåen skulle ein tru det vart litt ulyd også.
Du må og sjekke ALLE slangeklemmer og sørge for at slangar på kjølesystemet er frie for hol. Det som kans kje når bilen har vore varm og blir kald igjen er at det vert vakum i systemet når vatnet kjølnar og det kan verte trekkt inn luft gjennom hol som er så små at vatn ikkje lek ut når motoren er i drift. Dette kan skje i både varmeapparatkretsen og i kjølekretsen. Så her har du litt å gjere på
Du må og sjekke om det boblar i ekspansjonstanken din når du gir gass på motoren. I verste fall kan jo motoren du satte inn ha ein gåen toppakning som gir deg luft i systemet.
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
-
lossenbal
Skifta ut vannpumpa igår, og heva opp bakenden ganske betydeleg og opna lufteskuren på radiatoren og helte på med kjøleveske. Og etter det så har alt fungert heilt topp:).Tæff wrote:Korleis lufta du...?
Så takker for alle tips:)
Øyvind Sivertsen
- T3 Sika Syncro 1991
- T3 Doka 2,1 1986
- 1,6TD 1991
- T3 Sika Syncro 1991
- T3 Doka 2,1 1986
- 1,6TD 1991