Hei.
Mulig tregt svar dette, men jeg har akkurat tatt EU-kontroll selv. Quickpartner / Bilextra på Lade, rett ved OBS!
Tlf: 73 51 26 31.
De fant en del feil ved min, og sa at jeg kom langt med 10.000,- for å få den i stand igjen. Så tok jeg en telefon til Tiller Bil, som nå har flytta fra Osloveien til Ler på Melhus. Han sa at han tippa jeg kom langt med 5.000,- også.
Dette er min fjerde T3 (som jeg forøvrig kjøpte av Tiller selv) og jeg har alltid brukt Tiller når det har vært noe. Jeg har hørt folk ha forskjellig erfaring med Tiller og jeg vet han kan være litt "brå" eller oppfattes sarkastisk til tider, men han er en veldig trivelig kar straks man blir litt mer "kjent" med ham.
Han hjalp meg med å finne ut hvorfor min gamle Syncro fusket litt, og det var mye frem og tilbake til han til slutt sa at "jeg prøver å sette inn ei ny dieselpumpe til deg. Virker det ikke så vet da faen, virker det så sier vi 2.000,-"
Trengte en drivaksling en annen gang, 1200 for en overhalt, grei brukt en.
Turbo en annen gang, til samme 1.6TD, 4.600,- for en splitter ny turbo som en annen kunde ikke hadde hentet.
Er så fornøyd med hjelpa jeg har fått hos ham at jeg stakk innom med en flaske vin i julegave for et par år siden.
Ben.-