Bakseter
Bakseter
Hello folkens, jeg er ny på forumet her. Ser at det er en god del folk som er flinke og hjelpsomme. Er det noen som kan hjelpe meg å finne bakseter til caravelle blå farget gl utgaven med armlene har prøvd allle muligheter til og med nesten alle huggeriene, men uten håp. Kansje noen av dere har ideer.. 
-
therkildsen
- -

- Car: T4 00mod 2,5tdi 102hk
- Phone: 932 fem tre 574
Re: Bakseter
velkommen hitt til forumet.
blå bakseter til vella det er ikke det leteste jeg fant et selv her for litt siden som jeg kjøpte selv og det er det eneste jeg har funet på de 2 åra som jeg har sett etter et.
en annen løsning du kan gå for er jo seter i andre farger og bruke sette trekk i hele bilen.
blå bakseter til vella det er ikke det leteste jeg fant et selv her for litt siden som jeg kjøpte selv og det er det eneste jeg har funet på de 2 åra som jeg har sett etter et.
en annen løsning du kan gå for er jo seter i andre farger og bruke sette trekk i hele bilen.
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
hei igjenn takk for svaret mister kansje jeg skal prøve og se om dem har det på hoggeriene i tyskland broderen jobber der, jeg vet ikke om det er noe mere caravelle igjenn der menn vi får se 
-
kulepennen
Hei,
Kanskje denne annonsen kan hjelpe deg?
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20013695
Ring og sjekk
Kanskje denne annonsen kan hjelpe deg?
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20013695
Ring og sjekk
Caravelle 2000 2.5 TDI 150HK Comfortline
Takker for tipset ringte han han skulle ha 10 000 for setene uten belter da er det vel kansje greit å kjøpe en hel bil isteden